Gå til innhold

Flaggermus

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg begynt å få store komplekser for underlivet mitt. De ytre kjønnsleppene nærmest eksisterer ikke, og indre kjønnsleppene "henger" ca. 3 cm ned. I bikini vises dette ganske godt.

Jeg har alltid trodd at underlivet mitt var normalt, men nå har det gått opp for meg at de aller fleste har ytre kjønnslepper som dekker se indre, og at ingenting skal henge ned...

Har noen samme problemet? Jeg harikke tenkt på det før, men nå er jeg redd for hva menn vil synes om dette.

Anonym poster: b803b370a0b618f186002a5bf1f4f7cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da helt normalt. Hvor har du det fra at de indre ikke skal ses? Det er da mest på små barn at det er slik.

Anonym poster: ac6a761f297e7876dc7edc6551b14347

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt, helt normalt.

Anonym poster: a85f22e575b9de4e62d9f755812f354d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er likedan, bortsett fra at min høyre er mye lenger enn min venstre :P du er nok mer normal enn du tror!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så rart å være flaggermus, og flakse rundt fra hus til hus og gå til sengs i trærne!

Anonym poster: 15da1ac4afb1377e3b4ff776c7594dfc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Unormalt? Hvor har du fått det fra? Du må i alle fall ikke høre på det når kvinner på KG sier det er stygt og unormalt, for det er det absolutt ikke!

Sjekk ut vaginasoftheworld.tumblr.com

Jeg har selv både "store" indre og ytre kjønnslepper. De indre henger vel noen millimeter utenfor de ytre, og jeg synes det er veldig pent. :)

Anonym poster: a7a50265c084be61b8d56a041068a3ea

Gjest Naria
Skrevet (endret)

Det er ikke uvanlig at de indre kjønnsleppene er lengre enn de ytre, men 3 cm høres mye ut. Men dersom du ikke har noen fysiske plager ved dette er det ingenting å bekymre seg for. De aller aller fleste menn digger den musa som sitter på den dama de er glad i, uansett lengde på kjønnsleppene.

Det viktigste er at den er funksjonell og at den gir deg nytelse, ikke hvordan den ser ut. :)

Endret av Naria
Skrevet

Hvor har du det i fra at "flaggermus" er unormalt? Jeg har ikke noen forskerrapporter å daske i bordet med her, men av egen erfaring er det mer vanlig enn bare streken...

De fleste menn mener ingen ting om slikt! No worries :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da helt normalt. Hvor har du det fra at de indre ikke skal ses? Det er da mest på små barn at det er slik.

Anonym poster: ac6a761f297e7876dc7edc6551b14347

Nei, det er det ikke, jeg er voksen og de ytre dekker de indre. Om jeg barberer meg helt, så ser jeg ut som da jeg var barn, med sprekk foran. Vet om mange som har det. Men det er ikke noe feil verken det TS skriver eller at man har sånn jeg har. Men om de gnager ved buksebruk osv, skjønner jeg om man vil gjøre noe med det.

Anonym poster: 5fef5bc0492e560ec9ed84aa5ffceb1d

AnonymBruker
Skrevet

Dytt..

Anonym poster: 5fef5bc0492e560ec9ed84aa5ffceb1d

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke unormalt! Mine indre henger også utenfor de ytre :)

Anonym poster: 6100144f67d0c5fe1c110762f4578759

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha bekymret meg.. :)

Anonym poster: de93168d91cf3a783a0749d83bd30aed

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til vaginaene våre finnes det ikke noe som er normalt og unormalt. Alle bare er som de er :)

Anonym poster: 56c4de1dceb870a769894cf714bfffba

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bekymre deg,TS. Store indre kjønnslepper er skikkelig sexy det :)

Anonym poster: cb59a3c9709ad5c9e46f2a86419c8f36

Skrevet

Du er slik du er, og det er normalt. Underliv er ikke like fra kvinne til kvinne, og om noen ikke finner det fint så betyr det ingenting. Vær så snill mot deg selv og ikke la det plage deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Variasjonene innen vaginaer er (som med peniser) uendelige. Sagt litt flåsete er menn opptatt av at resten av kroppen til damene skal se bra ut, mens vaginaen skal føles bra - og det gjør de fleste variasjoner :laugh:

Anonym poster: 3078eafe4309d0dbf915d2f7eda69802

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er så desperate så jeg tror ikke du har noen problemer med å få deg noen likevel. :P

Anonym poster: 0cb8a33e8665aeef6c5256e7999b4f3b

Skrevet

om man gjør et søk finner man ca hundre emner om dette....

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er så desperate så jeg tror ikke du har noen problemer med å få deg noen likevel. :P

Anonym poster: 0cb8a33e8665aeef6c5256e7999b4f3b

Nja, i følge tidligere tråder på KG så klarer en del kvinner å finne de drittsekkene som bryr seg og kommenterer det.

Anonym poster: b00f5379dce485df25e8960613df54e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd at underlivet mitt var normalt, men nå har det gått opp for meg at de aller fleste har ytre kjønnslepper som dekker se indre, og at ingenting skal henge ned...

Det stemmer ikke. I følge en gynekolog på St.Olavs som ble intervjuet i forbindelse med kjønnsleppereduksjon har ca halvparten av alle kvinner indre kjønnslepper som stikker utenfor de ytre. Dette anslaget stemmer sånn ca med hva jeg har sett både i virkeligheten og på film.

Min erfaring er at de fleste menn liker det eller stiller seg nøytrale, de som aktivt misliker det er i mindretall, så de må du evt bare godta at du ikke passer sammen med. Så lenge leppene ikke gir deg noen fysiske plager med at de kommer i klem med undertøyet, eller gjør sexen vanskelig er ikke dette noe å tenke på.

Anonym poster: 684f3014cc08ded9a5a6c14483fce590

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...