AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Jeg har et lite problem. Hver gang jeg drikker så handler jeg uavhengig av konsekvenser, virkelig, jeg gjør hva som måtte falle meg inn.. Jeg husker alt jeg gjør siden jeg drikker meg ikke død og fordervet men vil si at jeg drikker som alle andre på min alder. Jeg har prøvd siden januar og slutte og drikke men presset blir noen ganger for stort og med en eller veldig stressende hverdag savner jeg og kunne "slappe av" i helgene. Dette har jo ført til nye sexpartnere ofte, jeg er 20 år og har hat sex med 39 stykker. Jeg er ikke stolt av det men står for det jeg har gjort, men ingen av mine venninner er i nærheten en gang. De blir heller ikke så "gærne" når de drikke. Jeg har veldig store problemer med og la folk bli kjent med meg og liker og holde ting uten følelser. har aldri hatt kjæreste og har heller ikke hatt noe behov for det. Så spørsmålene min er; -Er det andre som blir sånn når dere drikker? -Kan noen svare meg på hvorfor jeg er så følelsesløs når det kommer til sex og gutter? - Hva er galt med meg? Anonym poster: 1dacb5a30f37bf5b029eaa860a699d03 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Nope. Kjenner meg ikke igjen og blir ikke sånn når jeg drikker, så jeg vet ikke. Men lykke til. Anonym poster: 8ed49436d9e43e23d308a86623effd28
Fraggzy Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Jeg tror de fleste forandrer litt karakter når de drikker. Er du kansje forsiktig og reservert når du er edur? Det kan medvirke til at det blir gøyere og mer spennende å "slippe seg løs" når du drikker. Har du evt. prøvd å ta med litt mindre drikke? mindre alkohol = mer kontroll. Kansje du ikke er glad i å få nye venner fordi det er et slit "å holde fasaden"? Vær mer ærlig med deg selv til vanlig og slipp deg selv løs i ny og nè, også uten alkohol i bildet. Hvis synsingen min er korrekt kan det samme være saken vedrørende sex og gutter. Uansett, det er ingen skam å tørre å være seg selv og ha flere sex-partnere enn gjennomsnittet for din alder. Du er sansynligvis en flott person og det er nok ingenting galt med deg 2
Gjest Gunfreak Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Får du mye negative effekter av å drikke må du slutte å drikke rett og slett, noen folk tåler det ikke, og bør ikke drikke, drit i presset, enten lær deg å drikk med måte, eller slutt å drikk totalt. Du forteller om fare tegn som ikke er bra når man drikke. Antall sex partnere er ikke problemet, problemet er at du mister heminger når du drikker. altså du bør ikke drikke.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Det er noen som tåler alkohol dårligere enn andre, sånn at de mister hemninger og gjør ting de kan brenne seg på og angre i ettertid. Det beste er nok å være veldig forsiktig med alkohol. Det å ha 39 sexpartnere er ikke noe galt i seg selv, selv om det er mye for en på bare 20 år. Det er ikke sikkert du synes det er like kult som 30-åring. Men dersom det kommer av at man har sex i fylla uten at det egentlig er et bevisst valg, er det jo kjedelig. De fleste vil jo være litt kritiske med hvem de har sex med og når, og vil helst ha en partner som er det samme. En annen ting er at sex i alkoholpåviklet tilstand ofte kan føre til ubeslyttet sex, og dermed kjønnssykdommer og også psykiske traumer. Det er milevis forskjell mellom å ha hatt beskyttet sex med 39 stykker og ubeskyttet sex med 10 stykker. Ikke alle kjønnssykdommer kan behandles, man har f. eks herpes for resten av livet. Det kan jo ligge psykisk sykdom under, dersom man har problemer med å sette grenser for seg selv og er kritikkløs i forhold til hvem man har sex med. Både bipolar lidelse i maniske faser og emosjonellt ustabil pers, forstyrrelse kan kjennetegnes av ukritisk sex med flere (men man behøver selvsagt ikke ha disse diagnosene, alkohol kan være mer enn nok). Anonym poster: 490252e66b994d01aba917eeda44039f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 Og for å svare konkret: -Nei, men har mistet hemninger i mildere grad enn det du har beskrevet,og det er ikke morsomt i etterkant. -Nei, men det kan være at du ikke tillater deg å kjenne på egne følelser, at du beskytter deg mot avvisning, -ingen på et forum kjenner deg eller har kompetanse til å si akkurat hva som er galt med deg, om du tror du kan ha psykiske skader/sykdom, så kontakt fastlegen og be om henvisning til psykolog/psykiater, som har mer kompetanse på dette. Anonym poster: 490252e66b994d01aba917eeda44039f
mikki155 Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Skulle ønske jeg var deg :D Det trenger da slettes ikke ligge noe psykiske lidelser i grunn for at du har hatt så mange sexpartnere. Jeg holder med Doug Stanhope akkurat her: "Maybe you just like the cock, is that possible?!"
Gjest Raindrops Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Først må jeg si at jeg ikke kan relatere så veldig mye, men det trenger ikke være noe galt med deg bare ut ifra antall sexpartnere. Hvis du imidlertid føler at dette er et problem og noe du ikke vil fortsette med så er du bare nødt til å kutte ned på drikkingen. Du trenger ikke å slutte helt eller sitte hjemme når vennene dine drar ut, bare være mer bevisst på hvor mange enheter du konsumerer iløpet av kvelden. Når det kommer til det å holde følelser utenfor så kan jeg relatere i mye større grad. For min egen del så holder jeg meg til relasjoner der jeg ser på muligheten for at det skal utvikle seg til noe mer som relativt liten, men jeg gjør det av frykt og ikke fordi jeg ikke er en kjærestejente innerst inn. Hvis det er slik at du ikke har behov for en kjæreste så ser jeg heller ingen grunn til at du skal tvinge deg selv inn i den malen. Men igjen så ser jeg ingenting galt i å ha sex uten følelser så lenge det er det man trives med. Du er jo fortsatt veldig ung og det er mye som kan forandre seg i følelseslivet ditt enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå