Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tør du å legge ut bilde av dem? ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tør .. men, jeg hater føtter og tær :fnise:

Anonym poster: c7f02ebb5c52a26856ca4bf00f216c19

  • Liker 2
Gjest LadySizz
Skrevet

Gå et annet sted med fetisjen din :opplyser:

  • Liker 9
Gjest Anonym
Skrevet

Tør du å legge ut bilde av dem? ;)

Hvordan er drømmeføttene, ifølge deg?

Jeg har små, perfekte føtter ca str 37 (;

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og synes ikke tær er noe spesielt finere del av kroppen, men selvfølgelig ville jeg ha turt å ligge ut et bilde av dem. Ser ikke helt hvorfor jeg burde dog, så jeg kommer jo sannsynligvis ikke til å gjøre det. :)

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du ha bilder av føtter? :fnise:

Skrevet
12042013_haeler_AVF_509650g.jpg12042013_neglesopp__509639b.jpg
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fy f..!!

Anonym poster: e0cc80d778a9033f48b7ef9499d2af28

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er drømmeføttene, ifølge deg?

Jeg har små, perfekte føtter ca str 37 (;

Er de små når de er 37 da? Jeg er 37-38 og de er ikke akkurat små :klo:

Har ei venninne som har 35 og det er små føtter når personen er voksen ;)

Anonym poster: c8fc59c3c74c44e3f5876a996ec2f712

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, akkurat nå er de litt småskitne. Har gått barføtt ute med dem for første gang i år. :)

Anonym poster: aafd926cb839cbb56f40a1f36797d1e2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, akkurat nå er de litt småskitne. Har gått barføtt ute med dem for første gang i år. :)

Anonym poster: aafd926cb839cbb56f40a1f36797d1e2

Er du på hyttetur du?

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

AnonymBruker
Skrevet

Er du på hyttetur du?

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

Nei.

Anonym poster: aafd926cb839cbb56f40a1f36797d1e2

AnonymBruker
Skrevet

Hahah.. hva er det som er så turn on med føtter?? :o

Anonym poster: 232dee4a99ed168f8125c26951fc740e

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke at noen kan like føtter!! Blir helt ivar-ballong av å tenke på det!

Anonym poster: f035d9abde3ad4e575fb2c69d5880479

AnonymBruker
Skrevet

Oki, nå er det gjort. Nå skal jeg starte en ny greie selv. Og jeg kaller den.. KleinStein !

Og man ønsker ikke å bli assosiert med den altså ! :)

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Oki, nå er det gjort. Nå skal jeg starte en ny greie selv. Og jeg kaller den.. KleinStein !

Og man ønsker ikke å bli assosiert med den altså ! :)

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

AnonymBruker
Skrevet

hm?

Anonym poster: 2c1703874db054a8b45e4645b0b3c49e

AnonymBruker
Skrevet

Er de små når de er 37 da? Jeg er 37-38 og de er ikke akkurat små :klo:

Har ei venninne som har 35 og det er små føtter når personen er voksen ;)

Anonym poster: c8fc59c3c74c44e3f5876a996ec2f712

Dersom man bruker str 37 i sko vil jeg si man har veldig små føtter, ja.

Anonym poster: 1b9626689ba46398272d71e0c6ac1c3f

  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Tør du å legge ut bilde av dem? ;)

virker ikke som noen tør nei.

Skrevet (endret)

Dersom man bruker str 37 i sko vil jeg si man har veldig små føtter, ja.

Anonym poster: 1b9626689ba46398272d71e0c6ac1c3f

Veldig små føtter når man har str 37? Du føler ikke at du tar litt i nå? Riktignok har gjennomsnitts str på damesko gått fra 38 til 39 (som er begredelig nytt for de som faktisk har små føtter og skodilla :grine: ) de siste årene men vil ikke akkurat si at man har veldig små føtter i str 37 nei.

Ang forespørselen din ts, helt greit å ha en fotfetisj greie men mine føtter fikk mindreverdighetskomplekser av Perelandra sine, jeg klarer simpelthen ikke å matche de :fnise:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...