Gå til innhold

Hårfarging og solarium


Bente

Anbefalte innlegg

Vi er i gang nå....endelig, etter mange månders venting. Skal gifte meg om litt over 2 mnd, og i den forbindelse lurer jeg på dette med å ta solarium NÅR man er blitt gravid, det samme med å farge håret hos frisøren NÅR man er blitt gravid?? Noen som vet noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kan bare si de tipsene jeg fikk og det var å drøye dette med hårfarging. Det er jo ganske kraftige saker og da syntes jeg det var heller like greit å droppe det.

Tok litt solarium i ny og ne under svanger og dekket da magen godt med et håndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at det ikke er spesielt farlig noen av greiene, spesielt ikke hvis du farger håret hos frisør. De har som regel greit avtrekk. Og det er jo ikke snakk om at du sitter i farlige kjemikalier i timesvis, i dagesvis, i ukesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ved at hårfargning og permanet ikke altid lykkes det er bare noget man må ta chance på, sad selv i permanet 14 før jeg havede termin men frisøren sagde det var på eget ansvar kunne hænde at alle krøllerne ville gå ud efter et døgn eller to men jeg forblev en puddelhund :hoho: det med solarium er nok ikke det smartes man kan, skulle vel ikke være så farligt men jeg havede holdt mig fra det, selv har jeg lige været i airpaintning og fik en pæn gylden farve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...