Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sikter til der det er kollektivfelt hvor du har mulighet å kjøre om det er flere enn 2 stk i bilen.

Hvilket felt burde de holde seg i eller kan de velge og vrake om dere forstår :P

Ja, jeg skal ikke legge skjult på at jeg kanskje gasser litt ekstra og det er litt frustrerende å komme bak en bil hvor det er tydelig to personer i bilen, men så holde de seg i venstrefelt og ikke kollektivfelt hvor de har lov å kjøre i.

Så jeg bare lurer, hva synes dere er "rett"? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er mest "rett" at de holder seg i venstre feltet når det ikke er unormalt mye kø, da er høyre feltet fritt for kollektiv transport og utrykkningskjøretøy.

Skrevet

Mellom Lillestrøm og Fetsund er det et streke med 3+ kollektivfelt, Jeg kan egentlig ikke fatte å begripe hvorfor det ikke er det samme på E18(Drammensveien), det gir ingen mening for meg at elbiler(med 1 person i bilen) kan kjøre i kollektivfelt, men ikke biler der 3 eller flere samkjører.

Skrevet (endret)

Synes det er mest "rett" at de holder seg i venstre feltet når det ikke er unormalt mye kø, da er høyre feltet fritt for kollektiv transport og utrykkningskjøretøy.

Delvis enig med det.

Mellom Lillestrøm og Fetsund er det et streke med 3+ kollektivfelt, Jeg kan egentlig ikke fatte å begripe hvorfor det ikke er det samme på E18(Drammensveien), det gir ingen mening for meg at elbiler(med 1 person i bilen) kan kjøre i kollektivfelt, men ikke biler der 3 eller flere samkjører.

Det høres veldig teit ut ja :/

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...