omni Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hun er i Danmark nå, med venninner Vært siden torsdag. I går ble hun knullet ordentlig av en viril flott danske, med en stor kuk. Har sagt til henne at dette er noe jeg har drømt om i mange år, og endelig skjer dette nå! Er i ekstase over dette. Hun er ikke med å 3-some eller noe, eller at jeg får se å mens hun holder på, en konservativ mus er hun. Noen andre mannfolk her eller kvinnfolk, som tenner på at partneren har seg med andre?
Gjest doktor Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Jeg er for all gla'snusk folk kan finne på å unne seg - men akkurat det der kunne aldri falt meg inn. Det er ikke kritikk - jeg skjønner det rett og slett ikke. Hvis du vil dele hva som gjør dettte så storveis så er du hjertelig velkommen til det - jeg skal ikke dømme. Hun er i Danmark nå, med venninner Vært siden torsdag. I går ble hun knullet ordentlig av en viril flott danske, med en stor kuk. Har sagt til henne at dette er noe jeg har drømt om i mange år, og endelig skjer dette nå! Er i ekstase over dette. Hun er ikke med å 3-some eller noe, eller at jeg får se å mens hun holder på, en konservativ mus er hun. Noen andre mannfolk her eller kvinnfolk, som tenner på at partneren har seg med andre? 1
emfase Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Hadde ikke likt det nei. Kanskje om 50 år når vi har prøvd alt og vil prøve noe mer. Kanskje. Men jeg tviler. 1
Gjest Hedra Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Nei. Tanken på at mannen min er sammen med en annen syns jeg ikke er sexy eller pirrende. Men hver sin lyst 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Sykt at folk faktisk liker å se kjæresten sin ha sex med andre. Hvis gutten min hadde sett en annen gutt røre meg på en måte han ikke skulle gjort, hadde han vell slått han gul å blå får å si det sånn tror ikke han hadde klart å gått på en stund får å si det sånn. Anonym poster: 44e6e5daef8f7edb23c8160b8203dec2
Gamerfrue Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 det er mange mennesker som tenner på å se at partneren sin har det bra seksuelt - ikke den verste fetisjen man kan ha, synes nå jeg. 4
Gjest Skogkar Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Sykt at folk faktisk liker å se kjæresten sin ha sex med andre. Hvis gutten min hadde sett en annen gutt røre meg på en måte han ikke skulle gjort, hadde han vell slått han gul å blå får å si det sånn tror ikke han hadde klart å gått på en stund får å si det sånn. Anonym poster: 44e6e5daef8f7edb23c8160b8203dec2 Hva er sykest? A) Se sin kjære ha en fin seksuell opplevelse B) Slå vedkommende som gir din kjære en fin seksuell opplevelse gul og blå og som du nevner, ødelagt vedkommendes reproduksjonssystem. Jeg synes B) er sykest. Nå er ikke jeg noen swinger, men om dette parret tenner på det, så flott. Applaus! Endret 19. mai 2013 av Skogkar 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Hva er sykest? A) Se sin kjære ha en fin seksuell opplevelse B) Slå vedkommende som gir din kjære en fin seksuell opplevelse gul og blå og som du nevner, ødelagt vedkommendes reproduksjonssystem. Jeg synes B) er sykest. Nå er ikke jeg noen swinger, men om dette parret tenner på det, så flott. Applaus! a er sykest. dersom du synes b er sykere, er noe seriøst galt med deg. ekstremt lave testosteronverdier kanskje. Anonym poster: 8cedc74ddadf7e7411b838c802263f90 1
Gjest Skogkar Skrevet 19. mai 2013 #9 Skrevet 19. mai 2013 a er sykest. dersom du synes b er sykere, er noe seriøst galt med deg. ekstremt lave testosteronverdier kanskje. Anonym poster: 8cedc74ddadf7e7411b838c802263f90 lol. OK, så at den man elsker har det fint er sykt. Å slå ned noen er fint? Da skjønner jeg. Ja, jeg har så lave testosteronverdier at jeg har begynt å se på paradise hotel og drikke te. 2
MarianneE Skrevet 19. mai 2013 #10 Skrevet 19. mai 2013 Fint for dere, men i mitt hode er slikt litt eh... sært.
Gjest Morteno Skrevet 19. mai 2013 #11 Skrevet 19. mai 2013 Hadde ikke taklet å vite at kjæresten var et annet sted og hadde sex med noen. Hadde ikke vært noe turn on, i hvert fall.
OneLove Skrevet 19. mai 2013 #12 Skrevet 19. mai 2013 (endret) Leste om fetisjen i siste Cupido. Jeg vil si interessant. Endret 19. mai 2013 av OneLove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå