Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Er det noen av dere som planlegger dette selv til deres eget bryllup? Hva skal i så fall kastes? Jeg har sagt til folk at ris er uaktuelt å kaste og ellers kjøper vi ikke inn noe som skal kastes på brudeparet. Er det noen som gjør det,så får det være opp til dem.
9na Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Lillesøsteren min har visst planer om om at det skal hives roseblader på oss. Det skulle være en hemmelighet, men hun klarte ikke å holde seg...
cappocino Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 PÅ oss kastet familien små sølvstjerner. Fåes kjøpt hos de fleste bokhandlere tenker jeg..
April Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Vi har kjøpt såpebobler, som skal deles ut til gjestene..
Tari Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Vi har ikke tenkt å kjøpe inn noe som helst som skal kastes på oss. Om noen vil det så kan vi jo ikke stoppe dem, men jeg forbinder det med skikkelig 80-talls bryllup med store marengs brudekjoler osv..
Tosca Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 MissG skrev: Er det noen av dere som planlegger dette selv til deres eget bryllup? Skal dette planlegges da? :o Jeg trodde dette var noe spontant som gjestene skulle finne på selv jeg. :-? Vi kommer iallefall ikke til å ofre dette en tanke. Vi får bare se hva som skjer. Blir det ikke noe konfetti så blir det ikke.
Tari Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 MissG skrev: Skal dette planlegges da? :o Jeg trodde dette var noe spontant som gjestene skulle finne på selv jeg. :-? Vi kommer iallefall ikke til å ofre dette en tanke. Vi får bare se hva som skjer. Blir det ikke noe konfetti så blir det ikke. Det trodde jeg også, dette er en av de få tingene jeg ikke har tenkt å planlegge
Tosca Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Det er da gøy med litt overaskelser også da.....
Murf Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Vi har kjøpt såpebobler' date=' som skal deles ut til gjestene..[/quote'] Vil ikke det sette flekker på kjolen? :klø: M
Jens Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Såklart skal ikke vi som brudepar planlegge dette! :o Og såpebobler ødelegger ikke bare brudekjolen, men også klærne til gjestene!! :o
Gjest Poirot Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 PÅ oss kastet familien små sølvstjerner. Fåes kjøpt hos de fleste bokhandlere tenker jeg.. Var dette ute? Hvem gjorde rent etterpå? Folk får kaste hva de vil for min del, jeg har ikke tenkt til å planlegge noe. Egentlig ikke så vanlig å kaste noe i de kretser jeg vanker.
Tari Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Var dette ute? Hvem gjorde rent etterpå? Folk får kaste hva de vil for min del, jeg har ikke tenkt til å planlegge noe. Egentlig ikke så vanlig å kaste noe i de kretser jeg vanker. I de 3 bryllupene jeg var i sist sommer var det ingen som kastet noe som helst.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 Vi "får" ris på oss, men den er ferdig svellet (med tanke på fuglene) og hjerte formet... Har fått det av venninne av mamma
cappocino Skrevet 7. april 2004 #15 Skrevet 7. april 2004 Ja, på kirketrappen. Min familie sammen med kirketjeneren tok det verste som var synlig. Resten ryddet alltid kirketjeneren/vaktmesteren når snøen smeltet. De var visst vant med alt mulig kasting... Folk får kaste hva de vil for min del, jeg har ikke tenkt til å planlegge noe. Egentlig ikke så vanlig å kaste noe i de kretser jeg vanker.
@shygirl@ Skrevet 7. april 2004 #16 Skrevet 7. april 2004 Folk får kaste hva de vil, bare ikke ris...
Fru Snurp Skrevet 7. april 2004 #17 Skrevet 7. april 2004 Vi har ikke planlagt noe sånt. Hvis noen av gjestene vil kaste noe, så er opp til dem. Og om noen skulle finne på å kaste ris, så er det fint lite jeg kan gjøre med det på bryllupsdagen når jeg står der i ris-regnet, så da sier jeg ikke noe på det heller.
April Skrevet 7. april 2004 #18 Skrevet 7. april 2004 Vil ikke det sette flekker på kjolen? :klø: Nei, de gjør ikke det! Tror jeg hvertfall da, står det på pakken! Og vi har prøvd de ut, men har ikke sett noen flekker...
Gjest Poirot Skrevet 7. april 2004 #19 Skrevet 7. april 2004 Min familie sammen med kirketjeneren tok det verste som var synlig. Resten ryddet alltid kirketjeneren/vaktmesteren når snøen smeltet. De var visst vant med alt mulig kasting... Folk får kaste hva de vil for min del, jeg har ikke tenkt til å planlegge noe. Egentlig ikke så vanlig å kaste noe i de kretser jeg vanker.
Gjest Tex Skrevet 7. april 2004 #20 Skrevet 7. april 2004 Vi har bare satt ut ryktet om at vi ikke vil ha ris på oss, både fordi fruktbarheten er stor nok som den er og fordi vi ikke vil drepe småfuglene. Hva folk gjør utenom er mer deres sak enn vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå