Gå til innhold

Etterlyser en skjorte!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en skjorte på ei jente i går som jeg er veldig interessert i å få tak i. Vanligvis ville jeg spurt personen, men det passet veldig dårlig da hun var både på farten og snakket i telefonen. :/ Jeg har en følelse av at jeg har sett den før, så det kan være svaret er så åpenbart som Acne, men jeg har søkt rundt i mine standard nettbutikker og ikke funnet noe.

Selve skjorte er helt vanlig og hvit, av den stive typen. Ermene er lange og helt vanlig skjortefasong. Det som er spesielt er at innenfor skjortekragen og ermene er skjorten grønn, slik at når man bretter opp ermene er de grønne. Knappene var også grønne, men ikke så sterke i fargen.

Noen som har sett denne noe sted? Hun hadde dyre klær ellers (så det på vesken og skoene), men hvite skjorter er det jo mange som har.

Anonym poster: 9175072bcbd9cfba59536a8e7da46114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! For noen bra svar. Det ser ut som det var denne jeg mente, selv om den så litt freshere ut på jenta:

http://shop.7camicie...rtchbianco.html

men jeg gikk inn på Pasqui og der fant jeg noen som var nesten enda finere som f.eks. http://www.lachemise...ter-vit-turkos. Synd de fleste var til menn!

Anonym poster: 9175072bcbd9cfba59536a8e7da46114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Det gjør vel ikke noe om det er manneklær?

Du blir ikke automatisk en ivar-ballong selv om du går med klær som er ment til menn.

Hvis jeg liker et plagg, så kjøper jeg det, uansett om jeg finner det på herreavdelingen eller kvinneavdelingen.

Anonym poster: aa24195c991076e6c6cedef255437c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Det gjør vel ikke noe om det er manneklær?

Du blir ikke automatisk en ivar-ballong selv om du går med klær som er ment til menn.

Hvis jeg liker et plagg, så kjøper jeg det, uansett om jeg finner det på herreavdelingen eller kvinneavdelingen.

Anonym poster: aa24195c991076e6c6cedef255437c47

Går i fare for å virke dum her nå, men hva betyr egentlig ivar-ballong?:P

Anonym poster: 1ad404f11adcb7481ec4a60e4fef3455

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det er ikke så mange butikker i Norge, eller nettbutikker jeg har funnet, som selger Pasqui sine dameskjorter.

De skjortene er forøvrig sydd i en fantastisk fasong for oss som er relativt smale i kroppen, men med et brystpart som 'gjør seg gjeldende' for å si det slik.

Jeg har noen Pasqui skjorter som jeg nærmest elsker. Og med BH størrelse 70E så er det ikke alltid like enkelt å finne fine skjorter som sitter perfekt, men det gjør Pasqui sine for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er akkurat det motsatte av meg. Jeg har små bryster, har brede skuldre, ingen midje, men er tynn. Når jeg leser det jeg har skrevet høres plutselig herreskjorte ut som en veldig god idé!

Anonym poster: 9175072bcbd9cfba59536a8e7da46114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...