Gå til innhold

Menn i bunad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hot

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rister virkelig av energi når jeg ser menn i bunad. HERREGUD. NAM.

Anonym poster: 69d9a3a6d4306f10529163d507b06f50

• Liker 2
Skrevet

Det kommer ann på mannen. Men generelt syns jeg menn i bunad ser bedre ut enn damer i bunad.

• Liker 1
Skrevet

Omg, so hot! :wow:

• Liker 1
Skrevet

veldig få som er hot..

Gjest oreokaka
Skrevet

HOT!!! :wow: Sikle sikle. Ååååh, kjæresten min bare måå få det.

• Liker 1
Skrevet

Menn i bunad er HOT! spesielt med høye knesokker og hatt !

Vakraste tå dalens gute, lat mæg bli di jænte! :blomst:

• Liker 1
Gjest Naria
Skrevet

Ekstremt hot, og noe av det beste med 17. mai!

• Liker 2
Gjest Skogkar
Skrevet

Se her ja. Kvinnene liker det nasjonalromantiske og patriarkalske..jajajaja, ser man det ser man det.

"Vil du være med hjem og se på meg i bunaden min"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se her ja. Kvinnene liker det nasjonalromantiske og patriarkalske..jajajaja, ser man det ser man det.

"Vil du være med hjem og se på meg i bunaden min"?

Jeg vil gjerne være med deg hjem og se på bunaden din :rodmer:

Anonym poster: d24b3852585edb3fd997f0a54d4520d3

• Liker 3
Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg tror menn går i bunad fordi de vet mange damer syns det er sexy. For meg er bunader et kostyme, syns en dress som strammer på de rette stedene er mer hot.

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg vil gjerne være med deg hjem og se på bunaden din :rodmer:

Anonym poster: d24b3852585edb3fd997f0a54d4520d3

Mon tro om det blir det nye..mannlige strippere med bunad. Kanskje de kan starte strippen med en liten rallar-historie? "Tjohhei! Nå skarru se serru..jajaja, gubben og kjerringa tralalala sparka ned bøtta og serruserru hei! Også vips så har du den rallar-snabelen rett i fleisen.

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg tror menn går i bunad fordi de vet mange damer syns det er sexy. For meg er bunader et kostyme, syns en dress som strammer på de rette stedene er mer hot.

Jeg tror, og vet, at bunad først og fremst er et statussymbol for folk. Har du bunad er du den nye fjonge middelklassen. Det er rett og slett kvalmende "inn" med bunad om dagen. God damn vi er et sært folkeslag.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jeg tror, og vet, at bunad først og fremst er et statussymbol for folk. Har du bunad er du den nye fjonge middelklassen. Det er rett og slett kvalmende "inn" med bunad om dagen. God damn vi er et sært folkeslag.

Hehe ja det er vi... Der jeg studerte var bunader veeeldig sexy og alle måtte vise seg fram som påfugler på 17.mai... Hvorfor er menn i bunad sexy, egentlig? Og kvinner for den saks skyld?

Skrevet (endret)

Her jeg kommer ifra går det på tradisjoner. Jeg fikk bunad da jeg ble konfirmert, og det samme gjorde datteren min. Mannen min hadde tilbud om bunad fra han var 15, men han ville ikke ha..Etter at han møtte meg så fikk han lyst på bunad også, og svigermor sydde ivei, hun hadde jo alt stoffet til bunad liggende siden han var 15..

Jeg synes det er skikkelig stas på festdager at både mannen min og meg stiller i bunader:D

Edit;

Jeg føler meg fin i bunaden min, og jeg får alltid høre at jeg kler bunad godt:) Mulig det er det nasjonalromantiske som gjør at jeg føler meg fin...

Endret av maya76
AnonymBruker
Skrevet

Mon tro om det blir det nye..mannlige strippere med bunad. Kanskje de kan starte strippen med en liten rallar-historie? "Tjohhei! Nå skarru se serru..jajaja, gubben og kjerringa tralalala sparka ned bøtta og serruserru hei! Også vips så har du den rallar-snabelen rett i fleisen.

Haha, det skulle jeg likt å se :fnise: Vent ikke hvor tent jeg hadde blitt hvis det var manuset, og med Odd Norstoga som bakgrunnsmusikk.

Men jeg hadde nok fått meg en god latter!

Anonym poster: 69d9a3a6d4306f10529163d507b06f50

Skrevet

syns det er kjempefint:) Synd at mange menn syns det er flaut og teit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...