Gjest Påskekylling Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Sveriges mannfolk har sagt sitt: De vil ha mer sex. Nesten halvparten av de 30000 svenske mennene som har deltatt i Aftonbladets spørreundersøkelse, kunne ønske at de hadde sex oftere enn hva de har. Hvordan er det med Kvinneguidens lesere?
Gjest Påskekylling Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Her kan du lese hele artikkelen.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=222292
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Jeg vil ha mindre sex. Sex er jo utrolig oppskrytt da..og det begynner å bli kjedelig. Ser og hører om "sex" overalt. Skulle tro at hovedmeningen med hvert minutt av døgnet er sex. Ingen av sex-partnerne mine har imponert heller, selv om de skryter på seg at de er "racere i sengen". Tåpelige menn ass! Nei, gi meg en annen spenning enn sex, sier nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Jeg vil ha mindre sex. Sex er jo utrolig oppskrytt da..og det begynner å bli kjedelig. Ser og hører om "sex" overalt. Skulle tro at hovedmeningen med hvert minutt av døgnet er sex. Ingen av sex-partnerne mine har imponert heller, selv om de skryter på seg at de er "racere i sengen". Tåpelige menn ass! Nei, gi meg en annen spenning enn sex, sier nå jeg. har ikke sex for moroskyld, det er et behov jeg har! har altfor lite sex!
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Det skulle ha vært artig å sett grafen i forhold til om det var mer single menn som ønsket dette enn gifte/samboere. :-)
slapp_nuddel Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 Mer sex! MEEER! Tror det er de som er i forhold som ønsker seg mer sex... Er oftest slik.. når jeg er singel så kan jeg ha lyst på sex.. greit nok.. men lysten blir enda større i et forhold.. da blir det mer hyppig sex automagisk.. og da bare øker bare behovet.
Ann Forup Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Jeg synes dette bliver lidt fejl, det har faktisk vist sig at unge mænd vil ha mere sex end unge kvinder, men når så kvinderne bliver mere modne da er det omvendt, da kan mændene ikke følge med. Der vil selvfølgelig altid være untak for reglen, men stor set tror jeg faktisk at vi kvinder tænker lige så meget på sex og har lige så stor lyst som mænd, men vi er mere romantiske om det hvor mænd er mere lige på sagen, hvis de har lyst kan de komme nu, hvor vi kvinder ofte må varmes lidt op først før vi er klare, alle de kvinder som ser på sex som noget uhumsk har nok bare fået et fejl opdragelse hvor de har lært at det er fy fy for en fin jente og det er jo en skam, selvom vi er i 2004 har vi stadig lang vej at gå når det gælder om ikke at ha sex som et tabu, og at forældre er flinke til at give sine børn den viden de trænger og ikke tro at skolen gør alt arbejdet.
Gjest Phair Skrevet 8. april 2004 #10 Skrevet 8. april 2004 Ja det er merkelig dette her. Menn klager over at de får for lite sex og vi maser om mer. Hvor er logikken?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #11 Skrevet 8. april 2004 Jeg er ikke man, men jeg vil ha mer sex.
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. april 2004 #12 Skrevet 9. april 2004 Jeg har stemt nei, for jeg synes ikke jeg har for lite sex. Men det betyr ikke at jeg ikke vil ha mer
Soul Skrevet 9. april 2004 #13 Skrevet 9. april 2004 Sier ja takk jeg og, kunne alltids klart litt mer sex
Gjest Hr. Brunstein Skrevet 14. april 2004 #16 Skrevet 14. april 2004 Mer sex....takk.....eller.....VÆRSÅSNILL!!!!! :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå