Carpediem1 Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Er to voksne som skal reise uspesifisert til chania/kreta om en uke. Noen som har opplevd å måtte dele rom med andre?? Håper på svar!
Durinur Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Jeg har reise uspesifisert en rekke ganger, men har alltid havnet på rom alene med de jeg reiser med. Tror det er liten sjanse for å havne sammen med noen andre.
romeosa Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Vi reiste uspesifisert til kreta/chania, og havnet på et lite hotell i en "by" som het Maleme. Veldig øde og lite å finne på, men var ok trodde det gikk an å velge mellom to typer uspesifisert, enten at man KAN dele rom med andre eller at man vil ha eget rom, noen reiseselskaper har iallefall alternativ tror jeg
Gjest SweetSunshine Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Jeg har reist uspesifisert med Apollo(eller Ving) til Chania for noen år tilbake. Vi landet på et 4 stjerners hotell og var superfornøyde! Det var i juni, kan hende man er litt heldigere da enn midt i juli/aug:)
Gjest Seajewel Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Så fine som hotellene på Kreta er, så tror jeg ikke det er noe problem å reise uspesifisert når man reiser uten barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå