AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Jeg er litt tungpustet og har litt smerter i halsen/øvre del av brystet. Når jeg spiser eller drikker gjør det gjerne litt vondt, men ellers er det bare ubehagelig. Når jeg hoster gjør det vondt. Jeg vet ikke hva det er, men det kan om mulig være et resultat av russetiden og flere kvelder med drikking? Burde jeg dra til legevakten eller tror dere det vil gå over? Anonym poster: 08d45afa617d9bfb4d5467af2dc276e5
Gjest Offensive Pie Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Ring ambulansetjenesten og spør! De oppfordrer til det på div. førstehjelpskurs.
Gjest Fleecejakke Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Det høres ut som en vanlig forkjølelse/halsbetennelse? Ville nok sett det ann og heller dratt om jeg fikk feber og følte meg skikkelig syk.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Ikke ambulansen så lenge du ikke holder på å dø. Ring legevakten og spør hva de mener, er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Anonym poster: bf78d1877ec567afe0b2890ad126a71f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Det høres ut som en vanlig forkjølelse/halsbetennelse? Ville nok sett det ann og heller dratt om jeg fikk feber og følte meg skikkelig syk. Jeg er ikke lege eller noe i den duren, men jeg har aldri hatt vondt på denne måten når jeg har vært forkjølet. Dette er en annen type tungpustethet og smerte. -TS Anonym poster: 08d45afa617d9bfb4d5467af2dc276e5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Heller ringe en gang for mye enn en gang for lite. Anonym poster: 97da8f59ae942baf86d26c94d70d5b04 1
Gjest Fleecejakke Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Har du feber? Lungebetennelse fører ofte med seg feber. Streptokokker i halsen gir ofte en annen type smerter, mer vondt i skuldrene osv. Da trenger du sannsynligvis antibiotika.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #8 Skrevet 17. mai 2013 Har du feber? Lungebetennelse fører ofte med seg feber. Streptokokker i halsen gir ofte en annen type smerter, mer vondt i skuldrene osv. Da trenger du sannsynligvis antibiotika. Jeg føler meg ikke syk eller dårlig på noen annen måte enn akkurat denne smerten og tungpustetheten. Tror ikke jeg har feber. -TS Anonym poster: 08d45afa617d9bfb4d5467af2dc276e5
Gjest Fleecejakke Skrevet 17. mai 2013 #9 Skrevet 17. mai 2013 Personlig ville jeg satt det på "kommer til å bli syk etter for mye fyll"-kontoen og sett det an til i morgen, men er du så bekymret at du ikke får sove så ringer du. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #10 Skrevet 18. mai 2013 Om du er tungpustet og har vondt i hals og svelg kan det tyde på infeksjon i lungene og/eller bronkiene. Forkjølelse gir kun syptomer fra hals, nese (øvre lufveier). Derfor ville jeg gått til legen. Anonym poster: 93fdac5819f5163434c598b33a2f2f1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå