Gå til innhold

Mange kledd som gatehorer idag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt korte skjørt og kjoler overalt i Oslo idag. Hva er greia med å kle seg mest muligh horete? Kan man bare se fin ut om man så vidt dekker for rompeballer?

Anonym poster: 9cff9dbc779ab6fc6575141df2ed8747

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk norske kvinner.

Anonym poster: 047a4fa37b22f9e2b5783e57b58be239

• Liker 2
Skrevet

Oppmersomhet :)

• Liker 2
Skrevet

Ånei, hud :sjokkert: Skrekk og gru :(

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det har vært veldig varmt ute i dag, hva er problemet med at folk har lite klær på seg når det er varmt ute? Kropp er ikke så unaturlig at den må dekkes helt. Flytt til Arabia om du ikke taklet litt naken hud.

Anonym poster: 6307f5073fd1652cdbe10f38f94f6fbe

• Liker 8
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

I Bergen var det overraskende mange som var smakfullt kledd. Så til og med en bimbo som var kul på en bimbo-aktig måte! Trutlepper med rød leppestift, formfull på en deilig måte, småtacky kledd, høye hæler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det har vært veldig varmt ute i dag, hva er problemet med at folk har lite klær på seg når det er varmt ute? Kropp er ikke så unaturlig at den må dekkes helt. Flytt til Arabia om du ikke taklet litt naken hud.

Det er bare kvinner som ikke har kropp til å kle litt av seg som skriver slike innlegg som hovedinnlegget.

Anonym poster: e054cf875065797c1842e574cb47c793

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn som var kledd som horer. De har det da like varmt? Eller må du vifte med puppene dine, og nærmest vise rompeballer for å kjøle ned kroppen?

• Liker 17
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med trådstarter jeg. Tenkte samme tanken selv da jeg så alle folkene som var samlet på det lille tettstedet hvor jeg bor. Både mødre og yngre jenter i korte kjoler og høyhelte sko. Jeg er ikke i mot å vise hud, og kan selv gå i minikjoler og høye sko, men jeg mener at det ikke hører hjemme på 17.mai. Da skal man være anstendig kledd. Det finnes så mye flotte, lange kjoler å få kjøpt nå for tiden.

• Liker 11
Skrevet

Ingen menn som var kledd som horer. De har det da like varmt? Eller må du vifte med puppene dine, og nærmest vise rompeballer for å kjøle ned kroppen?

Kan du referere til et bilde/illustrasjon av en mannehore? :) Vet, helt ærlig, ikke hvordan de pleier å gå kledd på gaten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan du referere til et bilde/illustrasjon av en mannehore? :) Vet, helt ærlig, ikke hvordan de pleier å gå kledd på gaten.

yum-guys.jpg

• Liker 4
Skrevet

yum-guys.jpg

Hmm, de ser mer ut som strippere/modeller :klo: Er du sikker på at de selger sex?

• Liker 4
Skrevet (endret)

I stedet for korte kjoler kan man nesten heller si lange singletter ;)

Synes helt ærlig ikke at kjoler blir fine, uansett anledning, dersom de såvidt dekker rumpa. Det virker som om de som kler seg slik bare blir yngre og yngre. Ikke særlig fint, men det er min mening.

Endret av Samaysa
  • Liker 10
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Når du ser stringtrusa igjennom "kjolen" fra 20 meters avstand, så er du horete kledd. Og når man samtidig har en kjole i størrelse 36 på en kropp i størrelse 42, så blir det heeeelt feil.

Heldigvis er det ganske få av disse ;) de fleste kler seg pent - synes nordmenn generelt er flinke til å kle seg pent. Sikkert derfor jeg får hikke de gangene jeg ser noen som har bomma big time på antrekket. Wallmart-stilen og whitetrash er heldigvis ikke "typisk norsk".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her hvor jeg bor (en storby), så var det mange menn som hadde lite klær på seg, noen hadde tatt av seg skjorta også. Så hva er problemet når jenter bruker litt mindre klær? Hvorfor lar du deg irritere av det? Og lær deg definisjonen på ordet "hore" før du lirer av deg mer dritt.

Skrevet

yum-guys.jpg

Det der så jeg idag! De sto utenfor kiosken vi kjøpte is..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt korte skjørt og kjoler overalt i Oslo idag. Hva er greia med å kle seg mest muligh horete? Kan man bare se fin ut om man så vidt dekker for rompeballer?

deal-with-it-bra1.gif

Anonym poster: 7b818513cbd70a4f797d2d8005d3046b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og nå snakker vi ikke om måten jeg kler meg på, så slutt med usakligheten. Jeg hadde på meg bunad og er ikke ofte lettkledd, men i motsetning til deg, så irriterer jeg meg ikke over noe så tåpelig som klær og stempler ikke andre som horer fordi jeg ikke liker klesstilen. Du fremstår som veldig small-minded, men hva kan en forvente av en person som kaller andre for horer fordi vedkommende ikke er begeistet for klesstilen.

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Å irritere seg over dette, er jo bortkasta tid. Men jeg har ledd godt i dag ;) De mener sikkert godt med å kle seg slik, men gud bedre å feil de tar :skratte:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...