Gå til innhold

Hva spiste du 17. mai?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: rundstykker, oppskåret frukt

Etter toget: marsipankake

Kaffe, is

Kransrkake

Middag: lapskaus

Kakebuffet

3 øl, tia maria, potetgull og snask

Mye mat, alt for mye... For da jeg kom hjem på natta ble jeg dårlig, og kastet opp alt! Ble full av 3 øl og tia maria... Jesus...

Anonym poster: e94e5d0123d7b1b8786fa258561844af

Huff, jeg kastet også opp etter mye mat og et par glass champis og vin :s Det har aldri skjedd før, men må ha blitt for mye av alt, for fort.

Anonym poster: 521843a8de02f8b14492e5d7ce69a71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 17 mai spiste vi en god frokost hjemme først, så pølse på et arrangement på skolen til mini.

Middag ble sodd, som er helt naturlig for trønderen i meg, ikke fullt så naturlig for min bedre halvdel. ;)

Skrevet

Frokost: To knekkebrød fra Sigdal Bakeri med stekt skinke og agurk

Snack: Soft-is

Snack: Hjemmelaget banan-is dekket i sunn sjokolade og mandler

Lunsj: Mikro havregrøt med bær

Middag: Grillmat (spiste litt salat, poteter, rent kjøtt og en grillpølse)

Skrevet

Pølseblanding, brødskiver, pizza, tiramisu og kake.

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Frokost: Vi hadde invitert til venner og familie til 17.mai frokost så da gikk det i hjemmelagde rundstykker med div godt pålegg som: kokte egg, spekeskinke, fenalår, røkelaks, avokado, potetsalat, nyrørte jordbær med sukker osv.

Lunsj: Is, kaffe, pølse i vaffel og skillingsbolle i sentrum

Middag: Ovnsbakt laks med ris, arparges, mangosalsa og ovnsbakte cherrytomater

Dessert: Oreo dream cake! NAM!

Tok 17.mai middagen ute på restaurant 18.mai, regnet med det var ganske stress og slikt på 17.mai ;)

AnonymBruker
Skrevet

pizza til middag og kvelds.

Anonym poster: dc841d8d6e69b51393530f033d557eb2

Skrevet

Klinte ren grovkornet sennep på fire fullkorn polarbrød-leiver.

På to av dem sammenrørt rømme, reker og små avocadoterninger, som ble dekket med røkelaks og sendt inn i grillen til laksen var blitt matt tvers gjennom. Namme!

To av sennepsblingsene fikk røkt skinke på seg, kledd med noen smakrike osteskiver jeg har glemt hva het, men som jeg kjøpte skitbillig 16.mai, fordi best-før-dato gikk ut den 18.mai. Inn i grillen, og dermed var ikke jeg til å rikke på mange timer.

Neste gang skal jeg finne på noe mer eggesalataktig istedenfor rømme til reke/laks-smørbrødene. Creme fresh, eller hytteost, eller noe i den retningen. Noe litt mindre syrlig, som komplementerer sennepen og rekene litt bedre. Men det var ikke ueffent, lell.

Skrevet (endret)

Alt for mye.. Reker, eggerøre og bacon, spekeskinke, pommes anna, masse rundstykker, is og pizza (nattmat) :fnise:

Endret av josefin88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...