Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 I morges tok jeg på meg linsene, men på høyreøyet ser jeg fortsatt dårlig med linsen på! Har prøvd å bytte linser og skylle øyet, så det er ikke noe skitt. Hva kan det være? Så helt fint i går!
Gjest reebok Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Feilproduserte linser? Har du sjekka styrken på pakken?
Minya Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Du har ikke klart å ta feil linse til høyre øye da? Det har jeg opplevd en gang, gikk rundt og følte meg sjøsjuk i ti minutter før jeg sjekket linseblemmene og så at jeg hadde tatt to like i stedet for en av hver. Endret 17. mai 2013 av Minya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå