Gå til innhold

Tannhelse og somatiske symptomer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om dette hører hjemme her, men iom det er et av de mest leste i forum velger jeg å publisere det her.

Jeg ble ganske sjokkert og overrasket over å lese denne bloggen. Dette er ting jeg ikke var klar over I det hele tatt.

Han sier endel om hvordan din tannhelse påvirker din fysiske helse, alt fra slapphet til hjerteproblemer. Utrolig spennende og skremmende lesing.

Altså hvem kunne trodd at rotfylling av en tann kan føre til alvorlige helseskader?

Ta deg noen minutter og les gjennom...

http://krabben.no/

Anonym poster: bbf23129f6e165174cdbf64c1e009075

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan også prøve å Google: Dr. Weston Price debunked!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om dette hører hjemme her, men iom det er et av de mest leste i forum velger jeg å publisere det her.

Jeg ble ganske sjokkert og overrasket over å lese denne bloggen. Dette er ting jeg ikke var klar over I det hele tatt.

Han sier endel om hvordan din tannhelse påvirker din fysiske helse, alt fra slapphet til hjerteproblemer. Utrolig spennende og skremmende lesing.

Altså hvem kunne trodd at rotfylling av en tann kan føre til alvorlige helseskader?

Ta deg noen minutter og les gjennom...

http://krabben.no/

Anonym poster: bbf23129f6e165174cdbf64c1e009075

Alt i alt var det så mye feil og idioti på den siden at det er vanskelig å begynne et sted, men jeg kan starte med denne:

Det finnes ikke oksygen i en tann som er forseglet, og i dette miljøet muterer streptokokkbakteriene for å tilpasses de nye forholdene. Normale bakterier avgir kun svakt skadelige avfallstoffer når det er luft til stede. Men mutantene i det luftfrie miljøet produserer giftstoffer som siver ut gjennom små huller i tannen. Dessverre er immunsystemets celler for store til å nå inn gjennom disse hullene og ødelegge bakteriene på innsiden, men næringsrike vesker kan nå inn og gi næring til bakteriene og gi grobunn for ytterlige vekst. Bakteriene er beskyttet inne i tannen, og utløser giftstoffer i kroppen.

Gærningen som driver den siden der har tydeligvis aldri hørt om bakterier i tykktarmen?

Anonym poster: b8e98147f55cd8c236930bdc3e5524a3

AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke sluke alt rått, det er lov å være litt kildekritisk.

Anonym poster: 40144a81a752d592a811dad19ac421a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...