Gå til innhold

Lykkepiller


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag har jeg vært smådeppa og inneslutta, holdt meg for meg selv og gjort mitt. Kjærsten min har vært veldig sur og sint i det siste, og jeg spurte han hvorfor. Han klikket og sa at jeg burde begynne å gå på lykkepiller. Er ikke dette ufølsomt? At han bruker noe så "sterkt" som at jeg trenger lykkepiller? Tror ikke han vet hvor alvorlig det er hvis folk trenger lykkepiller.. Han har ingen empati :(

Anonym poster: 49781ce128ecda2ba41b2fe994fe6df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det irriterer meg når folk bruker lykkepiller i slike argumenter. Det er bare patetisk.

  • Liker 1
Skrevet

Han vet tydeligvis ikke hva det egentlig er da :D en liten trøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...