AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Idag har jeg vært smådeppa og inneslutta, holdt meg for meg selv og gjort mitt. Kjærsten min har vært veldig sur og sint i det siste, og jeg spurte han hvorfor. Han klikket og sa at jeg burde begynne å gå på lykkepiller. Er ikke dette ufølsomt? At han bruker noe så "sterkt" som at jeg trenger lykkepiller? Tror ikke han vet hvor alvorlig det er hvis folk trenger lykkepiller.. Han har ingen empati Anonym poster: 49781ce128ecda2ba41b2fe994fe6df2
heipådere Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Ja. Det irriterer meg når folk bruker lykkepiller i slike argumenter. Det er bare patetisk. 1
heipådere Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Han vet tydeligvis ikke hva det egentlig er da :D en liten trøst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå