Gå til innhold

Alder - bare et tall?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig møtt en bra mann. Han er eldre enn meg med sine 42 år kontra mine 27 år. Vi er likevel på bølgelengde, og han er relativt "ungdommelig" av seg. Jeg mener i utgangspunktet at man fungerer best med de som er nogenlunde jevngamle med seg selv, så man kan oppleve de ulike "stadiene" i livet samtidig og at det ikke blir en altfor skjev erfarings- eller maktbalanse.

Kan godt innrømme at jeg synes det er spennende å være sammen med en noe eldre og erfaren mann, og tror han synes det er stas med en noe yngre og sprek kvinne. Men denne, for meg, nye og spennende opplevelsen endret litt farge og smak da jeg fikk høre om hans tidligere kvinner. Han har utelukkende vært sammen med kvinner som er godt over 10 år yngre enn seg selv, f.eks. den ene av de var 19 år mens han var 32 år, en av 26 år da han var 40 osv...

Jeg synes dette er rett og slett er litt guffent å tenke på!

Føler meg plutselig så lite spesiell. At han ikke liker meg kun for meg, men delvis fordi jeg er "ung". Jeg kommer jo også til å bli eldre, og vil han da fremdeles lete etter kvinner i midten av tyveårene? Usj.. Hjelp! Plages av tanken på dette, og vil ikke bli for seriøs med en altfor aldersbevisst mann.

Anonym poster: f5b739d94380437ebade071148d0d14c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være slem, men han vil bytte deg ut når du begynner å dra på årene. For kvinner er dette 30+

Men det betyr ikke at du ikke kan nyte de få årene dere vil ha sammen

Anonym poster: 175eb141bb2b308f61afcaca6002eedc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være slem, men han vil bytte deg ut når du begynner å dra på årene. For kvinner er dette 30+

Men det betyr ikke at du ikke kan nyte de få årene dere vil ha sammen

Anonym poster: 175eb141bb2b308f61afcaca6002eedc

Er det jeg er redd for....:( Ønsker ikke å bruke opp mine siste unge år på en mann som kanskje ikke finner meg tiltrekkende etter fylte 30 år.

Anonym poster: f5b739d94380437ebade071148d0d14c

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nesten ikke å være redd for det en gang. Du kan regne med det. :)

Anonym poster: 23486b81cad0c0c5ea931e60d9e2e9cb

Skrevet

Uten at noen av oss kan vite, hvordan han er ,

så høres det ikke betryggende ut ut i fra hva du skriver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...