Gå til innhold

Korsett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg kunne tenkt meg å gå til innkjøp av et korsett, men kan ikke huske å ha sett det i noen butikker her hvor jeg bor. Derfor tror jeg at jeg må handle det på nett.

Kan noen tipse meg om hvor jeg får tak i et korsett? Jeg ønsker å bruke det som undertøy for å bedre holdningen og fremheve midjen min :)

Kom gjerne med tips og lenker til hvor disse kan kjøpes :)

Anonym poster: 6cb8901d0fe34b82e58c2a0a4828db6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Er du på jakt etter et klassisk korsett med stålspiler, knepping i front og med solid snøring i ryggen ?

Edit: Jeg tar utgangspunkt i at det er et klassisk korett du er på jakt etter, og kaster inn hjemmesidene til de beste:

Vollers Corsets

What Katie Did

Kiss Me Deadly - korsetter er nye produkter for KMD, og per dato har de 3 underburstmodeller (2 på side 1 og et nydelig plummefavet på side 2).

Jeg har planer om å ha med meg et klassisk korsett i kofferten når jeg neste helg kommer hjem fra England.

Du kan få en statusrapport og en oppdatering da dersom det er ønskelig ?

Jeg kan i det minste allerede nå anbefale varmt å få prøvd deg frem til den modellen som passer deg best dersom du ikke tenker få ett sydd etter dine helt private mål.

Edit 2: Hadde nesten glemt at Manillusion i Oslo jo fører noen av korsettene fra What Katie Did.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...