Gå til innhold

Sprutorgasme uten orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex her om dagen, det var veldig god sex, vi kjenner hverandre godt. Under forspillet kom jeg 3 ganger ved fingring og oralsex, og selve sexen var kjempebra!

Så mot slutten, jeg var på toppen kjente jeg plutselig det ble veldig vått, og tenkte først det var han som kom, men det virket ikke sånn på han ellers så jeg fortsatte som jeg gjorde og han kom like etter.

Det var kjempevått i senga, og det var meg :P Sexen var jo kjempegod, og hadde kommet før vi starta men aldri opplevd å komme av "bare penis" om dere skjønner. Ble sittende å lure på om jeg kom uten å merke det, eller at det kanskje oppleves veldig annerledes enn ved klitorisorgasme, men man burde vel kjenne det på andre måter enn at man spyler ned senga?

Det har forresten aldri hendt før, så syns jo det var litt artig da :)

Anonym poster: a7c90875cf75c077d36c79ddc6ffa39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sprutorgasme, men synes det var rart om du ikke kjente NOE mens du sprutet?

Trenger ikke stimulere klitoris for å få det da noen mener det er stimulerende av g-punktet som fører til ejakulasjon.

Gjest Katten.
Skrevet

Ejakulasjon og orgasme er to forskjellige ting og henger ikke nødvendigvis sammen. Dette gjelder både kvinner og menn.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du leser litt om squirting her så står det at man kan sprute uten å komme, så det var nok det som skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...