Gjest Helene Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Hei. Jeg fikk i april P - pille merket loette etter en snakk med gynekologen min. Hovedgrunnen til at jeg gikk for å få meg P - pille var ikke på grunn av prevensjon (siden jeg ikke hadde kjæreste da og derfor ingen grunn til å bruke det som prevensjon heller) men på grunn av kraftige smerter. Da sa han at jeg kunne prøve cerazette men det hadde jeg allerede prøvd, grunn til kraftigere smerter. Men nå har jeg gått på dem og er helt frelst, mindre blødninger, MYE MYE mindre smerter og det gikk an for meg å utsette mens. Helt ypperlig :-) Men så fikk jeg meg kjæreste og han stilte et spørsmål jeg ikke kunne gi noe svar på. Hvor sikker er loette egentlig? Jeg regner jo med at siden det er en P - pille med hovedmål som prevensjon så burde den være sikker, men må bare høre om noen av dere kanskje har opplevd eller hørt om noen som ble gravide på loette. Men skjønte jo det at jeg må bli flinkere til å ta den på nøyaktig samme tid hver dag. Så oppsummering: - Kjempefornøyd med Loette - Gått på Cerazette før - Lurer på om noen vet HVOR sikker Loette egentlig er? - Noen historier om hvor trygg den virkelig er? Kjempeglad for svar og takker inderlig :-)
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Loette skal da ikke være noe mindre trygg enn andre p-piller Jeg har i alle fall gått på loette i flere år og har ikke blitt gravid enda, nå er det ikke slik at man må ta å pillen på nøyaktiv klokkeslett hver dag heller, jeg tar den før jeg legger meg. Er alltid litt skeptisk til de som hardnakket påstår at de har blitt gravid på p-piller og hevder at de har tatt pillene riktig. Anonym poster: 4a955305af16743d31e824841cafef11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå