Gå til innhold

Dårlig form, servere mat. Smitte?

Fremhevede innlegg

Gjest Lolita8
Skrevet

Ja, la oss se. Jeg skal egentlig på jobb både i kveld og i morgen, men jeg har nå uheldigvis begynt å kaste opp, samt at jeg generelt er i dårlig form pga jeg har tette bihuler...... Det jeg lurer på er, skal jeg dra på jobb? Sjefen mener jeg burde det, til tross for oppkastet. Problemet her er det at, jeg jobber rundt mat og drikke, og det kan da vel være en smittefare??

Jeg hadde IKKE likt om servitøren min når jeg er på restuarant driver og serverer mat når h*n har spysjuka eller hva man nå enn skal kalle dette. Hva tenker dere??

Jeg lurer på om det er jeg eller sjefen min som er på tryne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes sjefen din er på trynet. Kaster du opp er du smittefarlig selv om det ikke er du som tilbereder maten. Snørrete servitører er heller ikke spesielt delikat. :/ Blir gjestene syke etter å ha spist hvis du har servert dem, er det også dårlig pr for jobben din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja sjefen din er helt på trynet! Du holder deg jo selvfølgelig hjemme. Spysjuka er veldig smittsomt! Herregud for en sjef du har. Til tross for spysjuka. Hvem sier nå slikt? Nei si i fra.

Anonym poster: 7af3d225786bd2191dfffd67d6f63768

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du kaster opp er du vel ikke engang i form til å være på jobb?! HVordan tenker egentlig sjefen at du skal løse dette, kaste opp foran kundene?

Gjest Blondie65
Skrevet

Sjefen tenker vel kun på vaktlisten som ikke går opp tenker jeg da. Det er 16.mai og sikkert nok så nært umulig å få tak i folk.

Ikke at det har noe å si da - er man syk så er man syk.

Gjest Lolita8
Skrevet

Det er nok vaktlistene ja. Jeg har sagt i fra lenge at det kan være lurt for henne å ha en reserve tilfelle det skulle skje noe, men nei da.... Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Du kan gå på jobben og lage brekningslyder på doen, før du kommer ut litt sjøgrønn i ansiktet. :P Hvis du ikke blir sendt hjem da, så vet jeg jammen ikke hva jeg ville gjort.

Nei, bli hjemme du. Sjefen din har ingen rett til å tvinge deg på jobb når du er syk, og særlig ikke når du er spysmittsom i en restaurant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg hjemme!

Anonym poster: dcfe823c01849b5168ea339e34fba76f

Gjest Lolita8
Skrevet

Men jeg føler meg så utrolig råtten ved å levne en person alene i morgen... :frown: Jeg vet det er dårlig planlegging fra deres side, og at jeg ikke kan noe for at jeg er syk men.... Dårlig samvittighet får jeg uansett hvor dårlig jeg er!

Skrevet

Hvis du får dårlig samvittinghet av å være hjemme fra jobb; hvordan tror du samvittigheten din blir når 58 spisegjester oppsøker legevakta i morgen kveld?

• Liker 2
Gjest Lolita8
Skrevet

Hvis du får dårlig samvittinghet av å være hjemme fra jobb; hvordan tror du samvittigheten din blir når 58 spisegjester oppsøker legevakta i morgen kveld?

Så sant! Jeg slapp heldigvis unna jobb i dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...