Gå til innhold

Ordner de det med en gang?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to små føflekker i ansiktet jeg ønsker å fjerne. Hvis jeg ringer legen og bestiller time nå snart - fjerner de føflekken der og da, på samme timen? Eller må jeg tilbake igjen å få gjort det?

Anonym poster: 0865e5267bb92f699eae00424c03cc00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du blir henvist til hodespesialist eller noe. Men er usikker. Kjenner en som skulle fjerne vorter, og da ble han henvist videre til spesialist etter legen så på det.

Skrevet

Mulig du blir henvist til hodespesialist eller noe. Men er usikker. Kjenner en som skulle fjerne vorter, og da ble han henvist videre til spesialist etter legen så på det.

Haha. Mente hudspesialist. :fnise:

Gjest Blomst83
Skrevet

Det kommer ann på hvordan føflekken er.Kan legen fjerne det vil jeg anta at den fjernes på dagen hvis det er det du har bestilt time for.Men hvis legen ikke kan blir du henvist videre som vedkommende ovenfor meg sier.

Gjest Mrs.KennyPowers
Skrevet

Siden det er i ansiktet vil jeg tro du blir henvist til poliklinisk kirurgisk avdeling på sykehuset, du vil tross alt ikke ha stygge arr i ansiktet, og når man fjerner føflekker kan man ende opp med nettopp det; stygge arr. Har selv fjernet et par føflekke, begge ble gjort på sykehuset. (ansikt og rygg) Fastleger er ikke alltid de råeste på å sy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fjernet en føflekk i ansiktet samme dag jeg hadde time. Helt uproblematisk:) Bedøvelsen stakk pittelitt, ellers kjente jeg nada. Gav meg noen sting, en plasterlapp og bad meg komme tilbake om en uke for å ta stingene. Stingene var heller ikke vonde å ta ut. Vondere å nappe bryna synes jeg :fnise:

Anonym poster: 3045375c6c766411d0fa1156eb735412

Skrevet

Noen fastleger tar føflekkene selv, men er føflekken på et veldig synlig sted, som du har i ansiktet, sender de deg som regel til en kirurg med spesialisering for å få pene arr.

AnonymBruker
Skrevet

Få henvisning til hudlege, de skjærer den vekk og svir blodkarene slik at det slutter å blø. Gir nok penere arr enn sying. Jeg tok en midt på nesa nettopp, skorpen falt av etter et par dager og da kunne jeg sminke over arret.

Jeg hadde en på brystet jeg var usikker på om var ondartet, hudlegen sa den var ufarlig, men anbefalte meg å gå til plastisk kirurg for evt å få den fjernet. Pga huden er mindre elastisk på brystet, det var mer synlig og hans arr ville bli styggere enn en plastikkirurgs.

Anonym poster: 728e9c1f04050ec0a5723b624475bc92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...