Gå til innhold

Er det lov? De har knust meg helt..


Fremhevede innlegg

Gjest trist
Skrevet

Jeg fortalte til psykologen at jeg ble slått hjemme og nå vet alle de ansatte på avdelingen det!!!!!!! Er det lov???? :( er helt knust her jeg sitter.. Jeg syns det er utrolig flaut og ikke minst ydmykende at alle vet det. Jeg hadde ikke trodd psykologeb skulle si det videre :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykologen skriver det ned i journalsystemet. Dette leses av de som jobber på avdelingen, om det ikke er helt spesielt.

Men alle på avdelingen har taushetsplikt. Og dette kan faktisk være med på å gjøre deg bedre siden de ansatte nå vet mer om deg og din bakgrunn og kan legge opp behandlingen og daglidagse ting deretter. Og hvis du reagerer på en spesiell måte i visse situasjoner så har de ansatte på avdelingen en større forståelse for det når de vet slike viktige ting om deg.

Anonym poster: 1acc993aedd15eaf2d1fd8230d78a1b2

Skrevet

Ikke tenk på dette som noe negativt. Jeg kan forstå at det virker krenkende, men som AB skriver vil behandlere og andre på avdelingen ha bedre mulighet for å møte og behandle deg slik at det gagner deg best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...