Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

En edderkopp har stengt meg ute fra soverommet mitt! Og jeg som skulle pakke for pinsehelga :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Ring brannvesenet, de rykker ut til slike situasjoner. Prøv å ta alt med ro, og fang den i et glass. Hiv den deretter ut i hagen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fang den i et glass? Er du riv ruskende gal? Da må jeg jo nærme meg kreket!

Å holde meg i ro er dessverre en fysisk umulighet når det kommer til edderkopper.

Jeg sjekka i sted og da var den ikke på samme plass lengre. Tror seriøst jeg må flytte!

Gjest Reza08
Skrevet

Fang den i et glass? Er du riv ruskende gal? Da må jeg jo nærme meg kreket!

Å holde meg i ro er dessverre en fysisk umulighet når det kommer til edderkopper.

Jeg sjekka i sted og da var den ikke på samme plass lengre. Tror seriøst jeg må flytte!

Vet det kan være lett å si, men du må nesten ta deg sammen skal du få den ut. Eventuelt får du ringe noen andre du kjenner, som kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det dummeste man gjør når man ser en edderkopp er å forlate den. Da aner du jo ikke hvor den er neste gang. Jeg fester blikket mitt på den og står slik helt til samboer kommer hjem og kan ta den. Selv om jeg må stå sånn i flere timer. Heldigvis har vi ikke mange edderkopper her i leiligheten.

Men i Thailand for noen uker siden måtte jeg stå på huk og se på en kakerlakk mens jeg venta på samboeren min. Det var slitsomt. Og tillegg var grunnen til at jeg måtte tilbake på hotellrommet at jeg var blitt matforgiftet og hadde vondt i magen og diare. Heldigvis klarte jeg å holde meg, men jeg hadde seriøst heller bæsja i trusa enn å risikere å ikke vite hvor kakerlakken var når jeg kom ut igjen fra doen. Jeg har ekstrem edderkopp og insektsfobi.

Anonym poster: 31ec5a3600d467e8e691d02087c44ed7

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har en baby jeg må ta meg av så det er litt vanskelig å stå å glane på en edderkopp en hel dag :P

Typisk at mannen min er alene på jobb i dag. Hadde han ikke vært det hadde jeg forlangt at han kom hjem!

Skrevet

Jeg har en baby jeg må ta meg av så det er litt vanskelig å stå å glane på en edderkopp en hel dag :P

Typisk at mannen min er alene på jobb i dag. Hadde han ikke vært det hadde jeg forlangt at han kom hjem!

Du hadde forlangt at mannen din tok seg "fri" fra jobben for å komme hjem og ta en edderkopp?

For det første er jeg glad jeg ikke er mannen din, for det andre håper jeg mannen din ikke er så tøffel at han forlater sine plikter på jobben for å dra hjem og fange en edderkopp, og for det tredje, dersom han er det, er jeg glad jeg ikke er din manns arbeidsgiver....

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dette er ikke noe som skjer hver uke akkurat så det hadde nok gått greit.

Skrevet

naboen???

Langkost? ikke at jeg oppfordrer til drap!!! Men sån at du kan kaste den ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...