Gå til innhold

Teddybjørnmisbruk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dum og naiv nok til å trykke meg inn på kg-linken "Hva har en pute, en teddybjørn og en vaskeklut til felles"? Og ble møtt av en ganske annen overskrift. Så var jeg dum nok til å scrolle meg ned for å finne ut hva i alle dager en teddybjørn har med saken å gjøre. Det er vel bare en ting å si, mine bjørner skal gjemmes dypt i skapet hvis jeg får overnattingsbesøk. Putetrekkene vasker jeg heldigvis hvis de har vært brukt av andre, selv om "brukt" fikk en ny betydning nå. :P

PS -. den med vaskekluten orket jeg ikke lete meg frem til hva skulle bety. Jeg har tydeligvis veldig dårlig fantasi :)

Anonym poster: f01e3ed6033fbd13dbcbbac298f0516a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahhaha jeg tenkte det samme. Stakkars teddybjørner og mine uskyldige teddybjørnetanker er definitivt blitt ødelagte. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hvor er den linken?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg puler hverken putetrekk, vaskekluter eller teddybjørner, stakkars ole brum.. han er ikke så sexy heller da.

Anonym poster: 2d269f345264b5239b1e5c72ed286b28

AnonymBruker
Skrevet

Hahhaha jeg tenkte det samme. Stakkars teddybjørner og mine uskyldige teddybjørnetanker er definitivt blitt ødelagte. :fnise:

Nå kan jeg aldri føle meg trygg mer på hvor Colargol har vært. :dry:

Skrevet (endret)

Nå kan jeg aldri føle meg trygg mer på hvor Colargol har vært. :dry:

Og tenk deg om to ganger før du sover over hos andre og de tilbyr deg puta si... :laugh:

Endret av Memoria
AnonymBruker
Skrevet

Og tenk deg om to ganger før du sover over hos andre og de tilbyr deg puta si... :laugh:

:sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg lurer er - hva ér greien med teddybjørner?

De blir stappet, sydd sammen og limt på noen søte øyne. Også skal man kose med den.

Hvordan skjedde dette? Bjørner er vanvittig farlige dyr altså. Hadde man støtt på en levende bjørn i naturen, hadde den virkelig ikke vært like koselig. Den ville ha rivd mennesket i stykker, tygget det opp og spyttet ut beina etter på. Så ledd hånlig over hvor lett middagen sin var å fange den dagen.

Hvorfor har vi skapt et sånt misvisende inntrykk for bjørner?

Putt ordet 'teddy' foran bare, og det hele er en kjempekoselig liten sak man kan dulle med under dynen, gjerne kose seg med under hele oppveksten sin. Ååååh, den er så god å kose meeed. :)

WTF?!

Anonym poster: 7b75c1da761f383fa8a18ec8b825818c

AnonymBruker
Skrevet

Damer som onanerer med Teddy-bjørner er pedofile.

Anonym poster: f794278580ffcaf378a14853753cb832

Gjest Gunfreak
Skrevet

Så lenge teddybjørnen er over den sexuelle lavalder er det ikke et overgrep. :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge teddybjørnen er over den sexuelle lavalder er det ikke et overgrep. :opplyser:

Visste du at teddybjørnen skal forestille en bjørneunge? Så nei, den er aldri... "fritt vilt".

Anonym poster: f0ecaedf6402c78a7cf479fd5da1a01a

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Visste du at teddybjørnen skal forestille en bjørneunge? Så nei, den er aldri... "fritt vilt".

Anonym poster: f0ecaedf6402c78a7cf479fd5da1a01a

Spiller ingen rolle, er den over 16 er den lovlig, visse damer pynter seg og sminker seg så de ser unge ut, ja så unge at de ser for unge ut, men så lenge de er over 16 er det lov å ha sex med dem så lenge de vil da.

AnonymBruker
Skrevet

Teddybjørner ser ut som barn, så kvinner som gjør det har i det minste pedofile trekk! Hvordan ville diskusjonen artet seg om det var en motsatt situasjon hvor det gjaldt en mann, folk ville lemlestet han. Det var kanskje ikke helt rett å bruke ordet pedofil, men man har i det minste pedofile trekk. Husk, en teddybjørn har veldig barnlige trekk, den er jo en slags mellomting mellom et bjørnebarn og et menneskebarn.

Anonym poster: f794278580ffcaf378a14853753cb832

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...