Gå til innhold

Blødning etter samleie

Fremhevede innlegg

Gjest HappyWaffle
Skrevet

har noen ganger (så og si hver gang nå i det siste) nå opplevd at det kommer blod etter samleie. jeg begynner å bli litt redd for å ha samleie med noen fordi jeg veit at jeg blør etterpå. Jeg er ekstremt (!!) våt (type: lakenet har store flekker) så det kan jo ikke være det. burde kanskje dra til legen, men kanskje noen her har vært borti det samme?? det kommer ikke noe før jeg går på do etterpå, men da er det jo nesten så det renner føler jeg. men det kan jo også være at blodet samler seg med resten av "fuktigheten"? burde nok gå til lege, men er så redd for å få høre at noe virkelig er galt :( gi meg modighett til det anyone!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JUST DO IT!

Du må gå til legen med dette. Det er sikkert bare en rift eller noe, som går opp igjen hver gang du har sex. Legen ser hva det er :)

Anonym poster: 513eda340348a144bd5444f2434377c8

Gjest HappyWaffle
Skrevet

har jo hatt en pause på to mnd nå for å se om det hjelper så en evt rift skulle gro, men funker jo ikke det heller :( redd for at jeg har livmorhalskreft eller noe jeg. (er bittelit hypokonder, men hater å gå til legen)

AnonymBruker
Skrevet

har jo hatt en pause på to mnd nå for å se om det hjelper så en evt rift skulle gro, men funker jo ikke det heller :( redd for at jeg har livmorhalskreft eller noe jeg. (er bittelit hypokonder, men hater å gå til legen)

Livmorhalskreft utvikler seg ikke fort nok til at du kan ha det :) Det er først når du er over 25 at de begynner å undersøke om du har forstadier, og det tar laaang tid for eventuelle forstadier å utvikle seg til kreft. Så ikke tenk på det! Men gå til legen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Livmorhalskreft utvikler seg ikke fort nok til at du kan ha det :) Det er først når du er over 25 at de begynner å undersøke om du har forstadier, og det tar laaang tid for eventuelle forstadier å utvikle seg til kreft. Så ikke tenk på det! Men gå til legen!

Hvordan forklarer du da at jenter yngre enn 25 får celleforandringer og livmorhalskreft? For det kan de faktisk få selv om det er sjeldent. Når det er sagt tviler jeg sterkt på at det er det som feiler TS, men man vet jo ikke noe før man har vært hos legen.

TS, du har ikke begynt på hormonprevensjon i det siste? P-piller eller minipiller?

Anonym poster: fc37ecd85651090cebd16a6b172e5bff

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg har gått på p-pillen siden jeg var 16. med noen en mnds opphold her og der.

AnonymBruker
Skrevet

Hormonprevensjon kan klusse til og lage blødninger utenom mens. Det kan faktisk skje etter flere år på p-piller også, og spesielt dersom du har hoppet av og på pillene. Men snakk med lege ihvertfall, for å være sikker.

Anonym poster: fc37ecd85651090cebd16a6b172e5bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...