Tibbie Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Det er ganske kjent at jenter generelt kvier seg litt til analsex, men hva med dere gutter som ikke har så mange andre seksuelle valg? Hva gjør dere om dere ikke vil ha analsex? 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Det er ganske kjent at jenter generelt kvier seg litt til analsex, men hva med dere gutter som ikke har så mange andre seksuelle valg? Hva gjør dere om dere ikke vil ha analsex? Kysser, kliner, runker hverandre, koser med hverandre. Hva f... bruk fantasien din! Jeg tenker ikke bidra til runketråden din. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Det er mye man kan gjøre uten å putte noe oppi analen. Tenkt på absolutt alt du gjør med en fyr som ikke involverer penis i anal/vagina. Anonym poster: c3962ba504ca371a29578954cc746c05 2
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2013 (endret) Kysser, kliner, runker hverandre, koser med hverandre. Hva f... bruk fantasien din! Jeg tenker ikke bidra til runketråden din. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Men kyssing, klining, kosing og runking er jo ikke helt ekte sex. Man blir jo sulten på noe mer etter en stund...? Hehe, min første runketråd er om rompe og homofile menn. Dårlig start Det er mye man kan gjøre uten å putte noe oppi analen. Tenkt på absolutt alt du gjør med en fyr som ikke involverer penis i anal/vagina. Anonym poster: c3962ba504ca371a29578954cc746c05 Men hadde du klart deg hele livet med kun det rundt selve sexen? Endret 16. mai 2013 av Tibbie 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Men kyssing, klining, kosing og runking er jo ikke helt ekte sex. Man blir jo sulten på noe mer etter en stund...? Hvis du insinuerer at sex uten penetrasjon ikke er "ekte sex" så er det ikke så mye jeg kan si for å hjelpe. Du trenger litt erfaring i livet. Med det mener jeg ikke å rakke ned på deg, men bare å si at hvis du tror at pikk i vagina er det eneste som er sex for deg så må du nesten vente til du opplever at noen gjør noe mer for deg som ikke er pikk i vagina før du forstår at det finnes noe mer innenfor sex enn bare akkurat det. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Men kyssing, klining, kosing og runking er jo ikke helt ekte sex. Man blir jo sulten på noe mer etter en stund...? Du kan i alle fall legge til suging på denne lista, blir mye av det. Men du blir nok sulten på mer fordi det er det du er vant til. Menn har ikke en vagina, derfor har de heller ikke noe ønske om noe oppi en slik en, for det er rett og slett ikke mulig. Er de ikke glad i analsex, blir det stimulering på andre måter. Anonym poster: c3962ba504ca371a29578954cc746c05 1
Trapp Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Menn har ikke en vagina, derfor har de heller ikke noe ønske om noe oppi en slik en, for det er rett og slett ikke mulig. Hva med trangen til å penetrere da? Regner med at også dere har den.
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2013 Hvis du insinuerer at sex uten penetrasjon ikke er "ekte sex" så er det ikke så mye jeg kan si for å hjelpe. Du trenger litt erfaring i livet. Med det mener jeg ikke å rakke ned på deg, men bare å si at hvis du tror at pikk i vagina er det eneste som er sex for deg så må du nesten vente til du opplever at noen gjør noe mer for deg som ikke er pikk i vagina før du forstår at det finnes noe mer innenfor sex enn bare akkurat det. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Vell, kanskje jeg har mer livserfaring når jeg fyller femti om tredve år. Hovedgrunnen til at jeg startet denne tråden var jo for å lære ved å høre forskjellige synsvinkler Du kan i alle fall legge til suging på denne lista, blir mye av det. Men du blir nok sulten på mer fordi det er det du er vant til. Menn har ikke en vagina, derfor har de heller ikke noe ønske om noe oppi en slik en, for det er rett og slett ikke mulig. Er de ikke glad i analsex, blir det stimulering på andre måter. Anonym poster: c3962ba504ca371a29578954cc746c05 Joda, men jeg tenkte at man har kanskje ikke lyst å bli penetrert, men man vil gjerne penetrere. Jeg vet ikke om du er gutt eller jente, men om du er gutt og eventuelt hetro; hadde du helt ærlig klart deg KUN på suging og runking? Ville du aldri følt for å ha noe "trangere og varmere"? __________ Hva med trangen til å penetrere da? Regner med at også dere har den. Just my point! 2
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2013 Det jeg mener er at heterofile gutter har fortsatt mulighet til å penetrere, selv om dama ikke vil ha anal... 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Jeg vet ikke om du er gutt eller jente, men om du er gutt og eventuelt hetro; hadde du helt ærlig klart deg KUN på suging og runking? Ville du aldri følt for å ha noe "trangere og varmere"? Nå gjaldt vel spørsmålet to homofile menn som i utgangspunktet kunne klart seg med kun suging og runking. Hvorfor retter du da spørsmålet mot meg? Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2013 Nå gjaldt vel spørsmålet to homofile menn som i utgangspunktet kunne klart seg med kun suging og runking. Hvorfor retter du da spørsmålet mot meg? Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Jeg vet jo ikke om du er homofil eller ikke. Men jeg går ut fra at du er gutt, og du har da samme følelser i organet ditt som resten av guttene. Dessuten var det du som svarte på min tråd som var rettet til homofile
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 ... Skjønte du ikke helt? Du spurte først, "Hva gjør dere om dere ikke vil ha analsex?", så da går jeg ut fra at du mener to homofile menn som ikke ønsker analsex, noen av de to. Da har de ikke en trang til å penetrere i analen, du har alt gått ut fra det. Så spørsmålet, "men har de ikke en trang til å penetrere i analen" motsier jo utgangspunktet ditt. At du begynner å teoretisere rundt meg og min situasjon er helt irrelevant. Jeg gikk ut fra at vi pratet om de to homofile herrene som ikke ville ha analsex men som ellers elsket å ha sex sammen? Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2013 Skjønte du ikke helt? Du spurte først, "Hva gjør dere om dere ikke vil ha analsex?", så da går jeg ut fra at du mener to homofile menn som ikke ønsker analsex, noen av de to. Da har de ikke en trang til å penetrere i analen, du har alt gått ut fra det. Så spørsmålet, "men har de ikke en trang til å penetrere i analen" motsier jo utgangspunktet ditt. At du begynner å teoretisere rundt meg og min situasjon er helt irrelevant. Jeg gikk ut fra at vi pratet om de to homofile herrene som ikke ville ha analsex men som ellers elsket å ha sex sammen? Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Åh, nei. Kanksje jeg formulerte meg litt feil. Jeg samenlignet homofile gutter med jenter - de som ikke vil ha noe i analen. Hva gjør man om man ikke var ha noe opp bak der...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Jeg samenlignet homofile gutter med jenter - de som ikke vil ha noe i analen. Hva gjør man om man ikke var ha noe opp bak der... Det er mange som, ganske fordomsfullt, sammenligner homofile gutter med jenter. Det er en motegreie at en del homofile oppfører seg femi. Det er langt flere homofile menn som ikke gjør det, som du ikke merker noen forskjell på fra andre menn, enn det er homofile menn som oppfører seg femi. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 16. mai 2013 Det er mange som, ganske fordomsfullt, sammenligner homofile gutter med jenter. Det er en motegreie at en del homofile oppfører seg femi. Det er langt flere homofile menn som ikke gjør det, som du ikke merker noen forskjell på fra andre menn, enn det er homofile menn som oppfører seg femi. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Jeg sammenlignet ikke personlighet, jeg sammenlignet organet Jeg antar at det føles likt for en gutt å ha en penis i rompa som for en jente?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #16 Skrevet 16. mai 2013 Jeg sammenlignet ikke personlighet, jeg sammenlignet organet Jeg antar at det føles likt for en gutt å ha en penis i rompa som for en jente? Du sammenlignet en homofil manns pikk med en heterofil kvinnes fitte? Jeg tror du burde tenke litt på hva det er du faktisk lurer på før du prøver å formulere deg for du er veldig utydelig og vanskelig å forstå. Men hvis du fortsatt lurer på om to homofile gutter/menn som ingen av de to liker analsex kan leve et helt liv uten analsex og likevel ha det godt sammen så er svaret at ja, det klarer de helt strålende. Sex er mye mer enn inn/ut/sprut/slut. Sex er nærhet, det er berøring, det er følelser. Man trenger ikke penetrere eller penetrering for å oppleve det. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb 1
Gjest Kim Skrevet 16. mai 2013 #17 Skrevet 16. mai 2013 Sånn bare for å ha sagt det; Det er mange homofile som ikke praktiserer analsex.
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. mai 2013 Du sammenlignet en homofil manns pikk med en heterofil kvinnes fitte? Jeg tror du burde tenke litt på hva det er du faktisk lurer på før du prøver å formulere deg for du er veldig utydelig og vanskelig å forstå. Men hvis du fortsatt lurer på om to homofile gutter/menn som ingen av de to liker analsex kan leve et helt liv uten analsex og likevel ha det godt sammen så er svaret at ja, det klarer de helt strålende. Sex er mye mer enn inn/ut/sprut/slut. Sex er nærhet, det er berøring, det er følelser. Man trenger ikke penetrere eller penetrering for å oppleve det. Anonym poster: 0a5284fb7b5bbf24ddb83282818caaeb Nei, nå tror jeg du roter mer enn meg. Jeg har da aldri nevnt ordet "fitte"? Her snakker jeg kun om rompa og anal. Tråden handler om analsex. Kvinner er redd for å motta analsex, jeg lurte på om dette også gjelder menn. Her ville jeg ha innblikk fra en homofil mann. Kanskje det er nettopp analsexen som gjør mange homofil? Du sier at homofile menn klarer seg helt strålende med et liv uten penetrering. Hvordan vet du det?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mai 2013 #19 Skrevet 16. mai 2013 Mener du virkelig at analsex er årsaken til homofili? Jeg tror du skal tømme ut resten av spriten. 1
Tibbie Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 16. mai 2013 Mener du virkelig at analsex er årsaken til homofili? Jeg tror du skal tømme ut resten av spriten. Selvfølgelig ikke Men jeg tror mange menn har sex med andre menn kun pga dette. For eksmpel; ville jeg kalt meg 100% hetero dersom jeg elsket sex med jenter, og gjorde dette stadig vekk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå