Gamerfrue Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 I forbindelse med en av de siste trådene som har florert her på kg der enkelte tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for om kvinnelig orgasme er en herlig virkelighet eller om det er en overvurdert myte med et oppfunnet G-punkt, vil jeg bare konstatere at det definitivt ikke er en myte. Jeg har en helt vidunderlig kjæreste, som er både tålmodig og omtenksom, og som først og fremst er en gentleman i senga. Jeg er en utrolig heldig kvinne, og selv om det høres litt trollete ut, så kommer jeg hver gang vi har sex, og får til og med vaginale orgasmer! Men som om ikke det var nok, kommer vi faktisk til tider samtidig! Jeg elsker sex med denne fyren, og jeg syntes definitivt det var på tide med en positiv tråd der vi etter all spekuleringen på det kvinnelige kjønnsorgan kan konstantere at kvinner kan nyte sex vel så mye som det menn gjør! Nå skal det videre nevnes at min kjære ikke er eier av noe utstyrsmonster på 20 cm, men ligger pent på gjennomsnittet, og han er helt utrolig under lakenene! Jeg vet at sikkert mange flere ønsker å kunne skryte litt av sitt eget sex-liv her på KG, men ikke vil det i frykten for å bli stemplet som hoven eller skrytepave. Så hvis dere har positive erfaringer under dyna eller på kjøkkenbenken som dere ønsker å hylle, er dette stedet! Nå skal det også nevnes at man har hatt sine pinlige erfaringer også, som da vi prøvde å ha sex på vasken til en lånt hytte og røret knakk så vannet sprutet... 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Cool story, bro. Anonym poster: f3b974de22ddcb881e5fb3e239f2bac6 4
Gjest Hedra Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Det er klart vi nyter like mye som menn ! Her hadde vi en fantastisk dusj sammen for noen timer siden og jeg hadde to deilige orgasmer ! :D
smilo Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Kvinnelig orgasme er vel ikke noe å diskutere. Men ikke alle klarer å få orgasme og enda færre får vaginal orgasme. Men uansett hva det kalles så er det utrolig godt, og selvfølgelig noe man ønsker å få igjen og igjen og igjen.....
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 *misunnelig* Anonym poster: eede2bd22258e06cca0be0f2cf98a429
Enyya Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Jeg får stortsett alltid vaginal orgasme når jeg har sex med kjæresten min. Vi har også himmelsk sex og han er omsorgsfull samtidig som han ikke er for varsom :-p
MarianneE Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Pff... klart kvinnelig orgasmer finnes! Jeg har hatt sex med kun en person og jeg er 34 år. Vel og merke har jeg vært sammen med ham siden jeg var 18 da. Det er så deilig og ha sex med en du elsker, en som vet hva du liker, hva du elsker, og samtidig glimter til med en liten overraskelse nå og da! Han gir meg lange, dype orgasmer noen ganger så det blir nesten alt for mye for meg. Fine, fine mannen min...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Det skrives konstatere. Det var alt jeg hadde å si. Anonym poster: 1bd373a0fddbaf6f23e932a09cb7f76c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå