Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags leger er det de egentlig har på denne siden?

http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/2057492318

"Hurtigtester for HIV er noe tull. Du må til lege for å få deg sjekket men det er ikke så veldig lett å bli smittet. Du kan lese litt i det jeg har klippet inn under for at du skal få litt forståelse om denne sykdommen.

HIV hurtigtestene er like nøyaktige som vanlige tester, og aldeles ikke tull, Etter det jeg har googlet, de som har testet hiv negativ på de testene har også samtidig testet negativt på en vanlig blodprøve noe som for eks olafiaklinikken gjør, tar to blodprøver, en de sender til sykehus og en de screener der, såvidt jeg har hørt så er det aldri avvik. På samme måte er det med de som får positivt på olafiaklinikken, at de får også positivt ved blodprøven som blir levert til sykehus.

Hva slags leger er det som egentlig jobber for klara-klok? (navnet på siden sier jo alt i grunn)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en gratis side for unge, men jeg vet likevel ikke helt om jeg ville tatt det for seriøst det de skriver. Har vært innom og lest en del der tidligere og ofte forundret meg over svarene de har kommet med. Noen ganger unngår de å svare på det de blir spurt om også, eller gjør det så enkelt at de kun svarer med at du bør snakke med fastlege.

Dersom en vil ha "trygge" svar, hadde jeg heller oppsøkt en helsesøster eller lege. En syns kanskje det er flaut å spørre om enkelte ting, men heller det enn å få et svada svar fra en liksom lege på en nettside.

For all del, mulig de er seriøse altså, men kan ikke si det er det inntrykket jeg sitter med.

Anonym poster: 79f1f72c69a440d618550b093903954b

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Men denne gutten snakker om noen tester han kan kjøpe på internett hvor de tester urinen, ikke vanlige hurtigtester man tar hos legen. Svaret er kanskje dårlug formulert, men vedkommende sier jo bare at slike internettester er tull og at gutten må til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...