Gå til innhold

Er jeg annerledes nedentil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex eller blitt fingra, men har blitt fingra utenpå trusa av flere som jeg vet har mye erfaring. Alikevell har alle de fingret meg på feil sted, altså mest på venusberget eller hva det heter, og ikke på klitoris og rundt der. Når jeg gjør det selv må jeg liksom dra bort leppene for å komme til for at det skal bli godt. Er jeg annerledes nedentil enn andre da, siden de tror de fingrer meg rett, men så gjør de det på feil sted slik at jeg ikke kjenner noen ting?

Anonym poster: a18fca85c18d073ce6afc73679d27dd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Du er aldeles normalt utrustet. Det er guttene som er klønete :).

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det hvertfall helt likt. Flere ganger jeg har måttet stoppe for å faktisk le, for de bommer jo totalt. Men tror det er vanskelig å "sikte inn" når man ikke føler noe selv, haha?

Anonym poster: ba1bf928d03705ed9dd486741e999768

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke alltid like lett for fyren å finne frem, spesielt ikke når trusa er utenpå i tillegg, han føler jo ikke det du føler. Du er nok helt normalt skapt.

Anonym poster: d47edcfb01953f5b426a18aca6f7ba57

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du er heilt normal. eit tips er å lede handa/fingrane dit det er godt, fortelja han kor det er godt eller det beste er å vise det.

lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på å ha erfaring med å "pule på" og fingre litt her og der, og å faktisk få det til på riktig måte :P Hjelper ikke om de har gjort det på 10 jenter før, hvis ingen har turt å faktisk si fra ;)

Anonym poster: 539564f8791d2c98af53be3b3c571633

• Liker 3
Skrevet

Hehe, ja. Jeg tror "handjob" er litt mer komplisert for guttene enn det er for jentene :P

Du er mest sannsynligvis helt normal...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er aldeles normalt utrustet. Det er guttene som er klønete :).

Typisk damer å ligge på ryggen og vente på at menn skal "gi dem orgasme", for så å klage på at han var klønete dersom de ikke fikk orgasme.

Patetisk!

Anonym poster: 426da31fee629c3a61cec0fa9f4e4715

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Typisk damer å ligge på ryggen og vente på at menn skal "gi dem orgasme", for så å klage på at han var klønete dersom de ikke fikk orgasme.

Patetisk!

Så uheldig du har vært med damer, stakkar. I TS' tilfelle blir hun fingret utenpå trusen, på venusberget. Da skal det mye til for å få orgasme. Du er kanskje like uvtende om kvinnekjønnet?

• Liker 3
Skrevet

Besvarer du ikke selv spørsmålet ditt?

Hvis du blir fingra utenpå trusa, så er det jo vanskelig å skille leppene for å komme til klitoris.

Tro det eller ei, men vi kan faktisk om kvinnens grunnleggende anatomi.

AnonymBruker
Skrevet

Så uheldig du har vært med damer, stakkar. I TS' tilfelle blir hun fingret utenpå trusen, på venusberget. Da skal det mye til for å få orgasme. Du er kanskje like uvtende om kvinnekjønnet?

Jeg har ikke vært uheldig med damer.

AnonymBruker
Skrevet

jeg kan lett få orgasme selv om jeg blir fingret utenfor trusen. det varierer jo fra person til person.

men du høres helt normal ut:P

tror det er best å bare si fra om at de bommer, og si hvordan de skal gjøre det:) hvis de fortsatt bommer, så er det bare å føre hånda dit du vil.

typen min klarer fortsatt å bomme han:P og vi har vært sammen i 2 år. men så lenge man sier ifra og ikke bare ligger der, så går det som regel bra :)

Anonym poster: 9fa69ea5b1e1c9f3ef3f46328155f23c

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ikke vært uheldig med damer.

Hva mener du med det første innlegget ditt da? Typisk damer å ligge på ryggen osv.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er annerledes, TS!

Du er annerledes enn guttene. Det er derfor de ikke helt vet hva eller hvordan og er litt klønete.

Anonym poster: 30db5682904dae86952b60844242b023

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Selve kjønnsorganet til kvinner er litt forskjellig plassert fra person til person (alt fra vinkling til hvor "høyt" det er opp mot venusberget osv.), i tillegg er klitoris plassert på litt forskjellig sted. Dermed kan det være vanskelig å treffe klitoris utenpå bukse/truse når man ikke har vært der fra før.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og for å minne vennlig om det nok en gang; Det som funker på en kvinne/en mann er ikke gitt å funke på en annen kvinne/annen mann.

Så gi beskjed, vis ham/henne, demonstrer gjerne, og gi din partner beskjed når det er perfekt og når det kan bli enda bedre. Snakk med hele kroppen i tillegg til stemmen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve kjønnsorganet til kvinner er litt forskjellig plassert fra person til person (alt fra vinkling til hvor "høyt" det er opp mot venusberget osv.), i tillegg er klitoris plassert på litt forskjellig sted. Dermed kan det være vanskelig å treffe klitoris utenpå bukse/truse når man ikke har vært der fra før.

Skikkelige menn, som ikke klønete, skal se gjennom trusa. Dette gjør de ved å anvende røntgensynet sitt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og for å minne vennlig om det nok en gang; Det som funker på en kvinne/en mann er ikke gitt å funke på en annen kvinne/annen mann.

Så gi beskjed, vis ham/henne, demonstrer gjerne, og gi din partner beskjed når det er perfekt og når det kan bli enda bedre. Snakk med hele kroppen i tillegg til stemmen :)

At kvinner er forskjellige og liker forskjellig er jeg et eksempel på. Jeg liker ikke og bli fingret ved at gutten tar rett på klitoris eller fingrer inni meg. Jeg liker at han drar fingrene rundt på venusberget.

Anonym poster: ce04806540b9afd73c04cc730b3b83ea

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Du er helt normal.

Jeg har hatt opplæring med mannen min, hvor jeg har vist og pekt....likevel så bommer han helt når han bruker fingrene :ler:

Endret av Funky Punk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...