Gå til innhold

Kvalm når jeg spiser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo :)

De siste to dagene har jeg blitt kvalm når jeg skal få i meg mat. Det er sinnssykt ubehagelig og det ender jo opp med at jeg spiser mindre enn normalt. Hva kan det være? Er jeg borti noe kanskje?

Vil nevne at jeg ikke kaster opp når dette skjer og det går som oftest over etter en kort stund når jeg har sluttet å spise. Har forresten aldri hatt spiseforstyrrelser.

Anonym poster: 9dbe75f58ae001dc01c298c4bf67da80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være uhebagelig :/ Blir du kvalm hver eneste gang du spiser? Også når du spiser noe lett, frukt ol.?

Gjest lazylin
Skrevet

slet med det selv over lengre tid (ettersom jeg syntes all maten jeg lagde smakte drit), og jeg satt alene og gråt litt fordi jeg visste jeg måtte få i meg denne driten. men endret seg da jeg flyttet inn med en venninne som var flink til å lage mat.

Kjøp inn masse krydder på innvandringssjapper, da kan man finpusse smaken, sjekk opp nye oppskrifter og vær kreativ. det er veldig vanskelig å komme over denne perioden, men det skjer etterhvert. dra til noen å lag middag og gå sammen om det, krangl litt om hvordan dere vil det skal smake, og bli enige/uenige.

vet ikke om dette var problemet ditt, men jeg ble også veldig kvalm av maten jeg spiste på denne tiden, og endte opp med å spise lite. dette kan føre til at hjernen ikke har energi til å bli sulten og man ender opp med å fokusere på sulten i seg selv.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Har du spist noe du ikke pleier å spise?

Jeg hadde det alltid slik før jeg endra kostholdet mitt totalt.

Gjest Anonym:
Skrevet

Ja jeg blir faktisk kvalm uansett hva jeg spiser. Frukt, bær ol. Igår skulle jeg spise riskrem, men jeg fikk det såvidt ned, og det synes jeg faktisk er godt. :( Takk for alle tips, tror jeg skal begynne å legge om kostholdet mitt som dere sier! :)

TS

Skrevet

Synes du skal gå til legen, hvis det ikke gir seg. Det er jo ikke normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...