Gå til innhold

Tiggere i Trondheim!


Amber

Anbefalte innlegg

De er blitt så utrolig plagsomme i det siste! Intense tiggere i gågata dag ut og dag inn. Kan de anmeldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på det samme. Klart, vi har våre tiggere vi også. Eller uteliggere. Kan egentlig ikke huske sist jeg ble tigget for noe. Og det er ikke så mange av dem. Hver gang jeg ser en boms, så er det alltid de samme som alltid har vært der. Sjeldent man ser nye fjes blant dem.

De sitter jo som regel på torget, ved bunnprisen i munkegata eller i parken bak politikammeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

De står rett utenfor butikken der jeg jobber og er sikkelig innpåslitne til ALLE. Kundene våre blir jo skremt bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Hvilken butikk? Nesten så jeg må ned til byen etter jobb jeg, for å se om jeg finner noen tiggere...

Har jo sett gjengen på Leutenhaven + Bunnpris, men de tigger jo aldri, de sitter jo bare å drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Faktisk så har de ikke vært her i dag...

Jeg har lyst til å fortsette å være anonym her på KG så derfor sier jeg ikke hvilken butikk jeg sitter på :wink:

Amber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Det er greit ja, forrige innlegget var ikke underskrevet, visste ikke at det var du som skrev det.

Men, selvfølgelig ille hvis de skremmer bort kunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tiggerne jeg har opplevd i Trondheim er Chess-selgerne' date=' men de er vel borte nå?[/quote']

De finnes ikke bare i Trondheim - tro meg! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
De er blitt så utrolig plagsomme i det siste! Intense tiggere i gågata dag ut og dag inn. Kan de anmeldes?

Ja, hvis de opptrår truende eller forstyrrende. Dete r i prinsippet heller ikke lvo til å tigge, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...