Gå til innhold

Angst i fengsel.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke få angst i trange rom man blir låst inn i når man soner en lang dom? Jeg tror jeg hadde gått i ring i timesvis og kastet ting rundt og sparket i ting.

Anonym poster: 7c14a11fc7711f9de5dab3fad958bbd5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Med mindre man har alvorlig klaustrofobi, venner man seg etter hvert rett og slett til å være innelåst mellom tidspunkt x og y. Ikke at jeg har vært i fengsel, men jeg kjenner endel som har vært, og flere fengselsbetjenter.

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre man har alvorlig klaustrofobi, venner man seg etter hvert rett og slett til å være innelåst mellom tidspunkt x og y. Ikke at jeg har vært i fengsel, men jeg kjenner endel som har vært, og flere fengselsbetjenter.

Kanskje du skal revurdere omgangskretsen din, lille frøken.

Anonym poster: 1346af4112acc96ddfe0b958843873b7

• Liker 7
Gjest LadySizz
Skrevet

Vanesak det der. Husk vi mennesker er vanedyr,og når du får "servert" hvordan dagen din skal være blir det du venner deg på det,og det blir den nye rutinen og vanen din.

Så,når skal du inn? :fnise:

• Liker 4
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Kanskje du skal revurdere omgangskretsen din, lille frøken.

"Lille Frøken" her har omgang med både rusmisbrukere og advokater, og dømmer først og fremst folk utifra personlighet. Det er kanskje et ukjent konsept for deg?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

"Lille Frøken" her har omgang med både rusmisbrukere og advokater

Det ene utelukker ikke det andre...

Anonym poster: 10d454dd1d76d3fc2ab3d9938491646b

• Liker 3
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Det ene utelukker ikke det andre...

Mener du jeg prøvde å gi inntrykk av det, altså? Vel, da tok du ganske feil.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du jeg prøvde å gi inntrykk av det, altså? Vel, da tok du ganske feil.

Ja, det hørtes ut som om du mente det var forskjell på å være advokat og det å være en rusmisbruker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen som jobber som rusmisbruker :P

Anonym poster: b6d89b7e83130af55da606503685c4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Lille Frøken" her har omgang med både rusmisbrukere og advokater, og dømmer først og fremst folk utifra personlighet. Det er kanskje et ukjent konsept for deg?

Takk for at du bekrefter poenget mitt.

Dessuten sier det en god del om personligheten til en person om han/hun har vært i fengsel. Selv om det finnes unntak, så havner sjelden snille mennsker i fengsel. Og om du hadde visst hvor mye lidelse rusmisbrukere/brukere indirekte bidrar til ved å opprettholde den globale narkotikahandelen og all den volden som følger med, så hadde du ikke sett på dem som gode mennesker. Derav sier jeg at du burde revurdere omgangskretsen din, med tanke på de kriminelle du henger med. For man er kriminell om man har vært i fengsel, det er ikke noe man kan komme utenom.

• Liker 6
Gjest Snyltefluen
Skrevet (endret)

Dessuten sier det en god del om personligheten til en person om han/hun har vært i fengsel. Selv om det finnes unntak, så havner sjelden snille mennsker i fengsel. Og om du hadde visst hvor mye lidelse rusmisbrukere/brukere indirekte bidrar til ved å opprettholde den globale narkotikahandelen og all den volden som følger med, så hadde du ikke sett på dem som gode mennesker

Narkotika vokser ikke på trær, og det fører usedvanlig mye lidelse med seg i alle ledd, såpass vet jeg da. Og når du først er i gang: Hva med meg og mange andre som har både billige klær og svindyre iphoner produsert av arbeidere på luselønn under elendige forhold? Hva sier deg om personligheten min?

Endret av Snyltefluen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tlbake til tema: Hva med etter såpass mange dager som en klarer å holde seg i ro, når angsten kommer alikevel. Jeg kan ikke skjønner at det er mulig å unge angst og hva den fører med seg om man soner mange år, opp til 21år.

Anonym poster: 7c14a11fc7711f9de5dab3fad958bbd5

Skrevet

Narkotika vokser ikke på trær, og det fører usedvanlig mye lidelse med seg i alle ledd, såpass vet jeg da. Og når du først er i gang: Hva med meg og mange andre som har både billige klær og svindyre iphoner produsert av arbeidere på luselønn under elendige forhold? Hva sier deg om personligheten min?

Hvorfor drar du frem kjøp av billige klær når tråden handler om angst i fengsel?

Ts; jeg regner med at det er noe man venner seg til. Lykke til i fengsel :ler:

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hvorfor drar du frem kjøp av billige klær når tråden handler om angst i fengsel?

Ts; jeg regner med at det er noe man venner seg til. Lykke til i fengsel :ler:

Fordi vedkommende dro frem hvor mye lidelse den globale narkohandelen medfører. Billige klær medfører også mye lidelse, bare ikke for oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten sier det en god del om personligheten til en person om han/hun har vært i fengsel. Selv om det finnes unntak, så havner sjelden snille mennsker i fengsel. Og om du hadde visst hvor mye lidelse rusmisbrukere/brukere indirekte bidrar til ved å opprettholde den globale narkotikahandelen og all den volden som følger med, så hadde du ikke sett på dem som gode mennesker. Derav sier jeg at du burde revurdere omgangskretsen din, med tanke på de kriminelle du henger med. For man er kriminell om man har vært i fengsel, det er ikke noe man kan komme utenom.

Vel, slike mennesker som deg er noen av de kjedeligste å være med, og jeg er glad jeg ikke kjenner deg. Føler du deg som et godt menneske når du sitter på din høye hest og dømmer andre?

Anonym poster: a8b44ae63ab82d2ff4b87fcc573fc2cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, slike mennesker som deg er noen av de kjedeligste å være med, og jeg er glad jeg ikke kjenner deg. Føler du deg som et godt menneske når du sitter på din høye hest og dømmer andre?

Anonym poster: a8b44ae63ab82d2ff4b87fcc573fc2cc

Hvordan er det å være kjedelig se ned på kriminelt avskum. Du må ha et trist liv hvis det eneste gøye du kan drive med er å ruse deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært i fengsel, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å forlate hjemmet mer enn maksimalt fem ganger årlig for å dra til lege, i begravelse eller liknende. Til vanlig oppholder jeg meg på soverommet mitt, men noen kvelder orker jeg å være litt i stuen. Det er jo annerledes enn fengsel, men jeg er ikke fri til å gjøre hva jeg vil og jeg er jo på en måte innelåst på 50 kvm. En annen forskjell er jo det sosiale i fengsel. Man blir veldig fort vant til det.

Anonym poster: 8a719040f89393c1867112b2aa791da9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i fengsel i 21 dager for noen år siden. Hadde drukket tett i ukene før og når jeg kom inn gikk det bra de første dagene men så smalt det. Jeg hadde forferdelige hallusinasjoner og så syner. Trodde jeg var ett helt annet sted og var sammen med døde mennesker osv. Så hold deg i allefall unna rusmidler før du skal dit.

Jeg ble til slutt sendt til akuttpost på mentalsykehus, og etter jeg kom tilbake var oppholdet helt ok. Man får tid i luftegård, kan lese bøker osv. Og som flere sier venner man seg til det lille rommet. Men jeg var "heldig" og satt på isolat da, siden jeg var ruset når jeg kom dit. Kan tenke meg at det er mye verre for de som nå dele rom med en haug tøffe kriminelle. Er jo alle slags typer som havner der, jeg gang mest sammen med bestemødrene som hadde kjørt for fort hehe..

Anonym poster: 90cad19de1f655d2108bd093cf1d100e

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med de som har alvorlig klaustrofobi? Jeg hadde klikket etter et minutt der inne, klarer ikke være imnestengt, får nesten panikk bare ved tanken.

Anonym poster: 4d6214d13b6d60f2aeebcf029a7b8087

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med de som har alvorlig klaustrofobi? Jeg hadde klikket etter et minutt der inne, klarer ikke være imnestengt, får nesten panikk bare ved tanken.

Anonym poster: 4d6214d13b6d60f2aeebcf029a7b8087

...da lar du være å bryte loven, da.

Anonym poster: 44693c51b605ecad1dc70cd1c5deb387

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...