Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har mye plager i forbindelse med menstruasjon. utrolig kraftige smerter, får jeg ikke tatt naproxen med en gang, så er jeg ute av stand til å fungere. har smerter ved samleie, spesielt i noen stillinger. har de siste ukene fått mer og mer smerter i magen utenom menstruasjon. er ferdig med perioden min nå. men har fremdeles menssmerter. magen er som i 3-4 mnd. jeg hovner opp. det skjer ofte. som en ballong. kjenner det er noe i underlivet, kjennes betent og ømt ut. er bekymret. har fått time hos privat gynekolog i morgen. men jeg lurer på om andre kjenner seg igjen. hva kan det være? smertene forflytter seg i nedre del, av og til stikkende og litt vondt i rygg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Kan være cyste kanskje? Jeg hadde veldige smerter under menstruasjon pga dette, men så sprakk den og nå er jeg ikke plaget Anonym poster: b6c70653ae3ee9c324e3c9e90f9311b5
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har mye plager i forbindelse med menstruasjon. utrolig kraftige smerter, får jeg ikke tatt naproxen med en gang, så er jeg ute av stand til å fungere. har smerter ved samleie, spesielt i noen stillinger. har de siste ukene fått mer og mer smerter i magen utenom menstruasjon. er ferdig med perioden min nå. men har fremdeles menssmerter. magen er som i 3-4 mnd. jeg hovner opp. det skjer ofte. som en ballong. kjenner det er noe i underlivet, kjennes betent og ømt ut. er bekymret. har fått time hos privat gynekolog i morgen. men jeg lurer på om andre kjenner seg igjen. hva kan det være? smertene forflytter seg i nedre del, av og til stikkende og litt vondt i rygg. også må jeg tisse hele tiden. som om noe presser veldig på urinblæra
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Endometriose? Muskelknuter? Cyster? Eller flere ting på en gang. Anonym poster: 38b8413feead8fc070cf4b90812c4f04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå