Gå til innhold

Magetrøbbel av (hvitt) sukker?"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det noe logikk i å bli dårlig i magen og skikkelig uggen av sukker?

"reaksjonen" jeg får er følelsen av et "hull" øverst i magen. Masse luft. Følelsen av å måtte på do, vansker med å få til noe, og..dette er vanskelg å forklare, men føles ut som avføringen sitter høyt oppe i magen, må presse mye og det som kommer ut er enten masse slim eller noe svada løst, eller en liten klump osv.

Føler det meste annet er utelukket da jeg ikke spiser noe gluten, og har de siste ukene kuttet ALT tilsatt sukker. Har vært ekstremt bra form, stabilt humør, stabil mage osv. Spiste noe sukkerholdig i helgen. Følte det gikk ganske bra til å begynne med, men eteer et par timer kom det karakteristiske suget/hullet i magen med påfølgende besvær.

Dette gir meg også en gernerell følelse av ubehag og jeg blir velidg sliten og uggen.

Går et an å reagere på sukker????

Anonym poster: de0946c355c6a0bb769b51b50b94ab1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan lett få mye luft i magen av sukker. Det være seg hvitt sukker, brunt sukker eller fruktsukker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan lett få mye luft i magen av sukker. Det være seg hvitt sukker, brunt sukker eller fruktsukker.

Jo, men er jo ikke bare at jeg blir luftfull. I tillegg har omtrent symptomer på alt mulig forsvunnet etter at jeg kutta sukker totalt.

Anonym poster: 875857c5f82fc0a015bb8381ad4c88d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...