Gå til innhold

HVOR er G-punktet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er neimen ikke helt sikker på hva medisinsk kompetanse eventuelt har klart å komme til enighet om der.

Så med g-punkt og a-punkt innvendig i skjeden bør alt ligge godt til rette.

'God't er en pen og forsiktig beskrivelse for både 'g' og 'a' når vi snakker om de innvendige deler av skjeden ;)

Hvor ligger A-punktet, da? :P

Anonym poster: 81e5c1f10990d16fb7b9eb2217214798

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å si ifra når det er godt så han fortsetter med det samme litt til? Er jo vanskelig for han å gjette seg til hva som funker for deg, så det er vel her kommunikasjon kommer inn.

Jada så klart, men det kom så plutselig at jeg ble veldig overrasket selv, har aldri følt noe slikt inni meg selv før, hehe, så ble litt satt ut og rakk ikke si noe når han plutselig endret stilling. Følte ikke helt at det ble riktig å si da: "Du, nå holdt jeg på å komme, men så endret du stilling"... Jeg fortalte han det etterpå da, og dette er en stilling vi gjør ofte som jeg syntes er kjempedeilig. (Pute under ryggen og beina mine over skuldrene hans), men har aldri opplevd å komme av den.

Han vet veldig godt hva som er godt for meg, men jeg klarer likevel ikke komme som sagt, og dette er nok en psykisk sperre som ligger hos meg. Vi har veldig god kommunikasjon og vært sammen i snart 3 år.

Anonym poster: 5268bb8976df95eb95620f78344a635f

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor ligger A-punktet, da? :P

Anonym poster: 81e5c1f10990d16fb7b9eb2217214798

Per 'vitenskapelig' måling så bør du strekke deg et sted sånn rundt 7-8-9 cm innover :nigo:

Målene oppgitt litt røft da det også her selvsagt ikke er nøyaktig samme distanse for alle kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt orgasme utover "med meg selv" :(

Får hverken orgasme under samleie eller ved at partner stimulerer klitoris.

Greier å lage klitorisorgasmer selv, men det tar ofte litt tid, og må være litt "hardhendt", det skal mye og hard stimulering til. Dermed gir oralsex meg ingenting, og hvis partner bruker hendene, tar det så lang tid at vi begge gir opp... :( Samleie er veldig godt, men klarer som sagt ikke få orgasme :( Blir lei meg når jeg tenker på det... Er 28 år.

Anonym poster: 042ed4bec02dd816238a7f1ad46d549a

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Per 'vitenskapelig' måling så bør du strekke deg et sted sånn rundt 7-8-9 cm innover :nigo:

Målene oppgitt litt røft da det også her selvsagt ikke er nøyaktig samme distanse for alle kvinner.

.

Endret av Ny mann
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ta nå dette fra en liten Pus som er kjent med de fleste former for orgasme:

A-punkts orgasme er ikke det enkleste å bidra til for en kar. Punktet er ikke like stort som G-punktet, og innledningsvis oppdages A-punktet nærmest ved en tilfeldighet fordi man har en elsker som er i besittelse av en god dose tålmodighet (nei, det er ikke godt å bli bunnet ved 'bullheading'. Ved kontrollerte og rolige bevegelser derimot blir saken en helt annen), litt tilfeldigheter mht. vinkel... og faktisk også fasong på penishodet (yepp).

Og jeg har ennå ikke hatt en mann som har kommet til A-punktet med fingrene, ikke på meg i allefall.

Dôg er det ikke nødvendig å ha noen monsterpikk, men du må nå inn og de andre faktorene må være 'på plass' sammen med din selvkontroll til å la din kvinne trekke deg helt inn og finjustere sin egen posisjon mot deg.

Det krever sterk psyke av deg som mann... og selvkontroll når det du aller mest ønsker er å bevege deg. Men hun vil fortelle deg nårtid hun ønsker dine bevegelser.

Så vil det selvsagt være like mange variasjoner som det er kvinner. Jeg kjenner kun en av dem i denne sammenhengen... :plystre:

• Liker 2
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Ta nå dette fra en liten Pus som er kjent med de fleste former for orgasme:

A-punkts orgasme er ikke det enkleste å bidra til for en kar. Punktet er ikke like stort som G-punktet, og innledningsvis oppdages A-punktet nærmest ved en tilfeldighet fordi man har en elsker som er i besittelse av en god dose tålmodighet (nei, det er ikke godt å bli bunnet ved 'bullheading'. Ved kontrollerte og rolige bevegelser derimot blir saken en helt annen), litt tilfeldigheter mht. vinkel... og faktisk også fasong på penishodet (yepp).

Og jeg har ennå ikke hatt en mann som har kommet til A-punktet med fingrene, ikke på meg i allefall.

Dôg er det ikke nødvendig å ha noen monsterpikk, men du må nå inn og de andre faktorene må være 'på plass' sammen med din selvkontroll til å la din kvinne trekke deg helt inn og finjustere sin egen posisjon mot deg.

Det krever sterk psyke av deg som mann... og selvkontroll når det du aller mest ønsker er å bevege deg. Men hun vil fortelle deg nårtid hun ønsker dine bevegelser.

Så vil det selvsagt være like mange variasjoner som det er kvinner. Jeg kjenner kun en av dem i denne sammenhengen... :plystre:

.

Endret av Ny mann
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Eeehhhh.... Du misforstår bittelitt her nå.

Jeg var sikkert litt tvetydig, noe som beklages sterkt.

Du trenger en helt normal, vanlig pikk på sånn 14 - 15 cm.

Gjennomsnitt er, som vel utallige ganger nevnt, grovt undervurdert ;)

Festelig ordspill at dette er en sak du må til bunns i :fnise:

Edit: Slenger nå inn denne lenken før gjennomsnittsdiskusjonen drar avgårde med denne tråden også.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Eeehhhh.... Du misforstår bittelitt her nå.

Jeg var sikkert litt tvetydig, noe som beklages sterkt.

Du trenger en helt normal, vanlig pikk på sånn 14 - 15 cm.

Gjennomsnitt er, som vel utallige ganger nevnt, grovt undervurdert ;)

Festelig ordspill at dette er en sak du må til bunns i :fnise:

Edit: Slenger nå inn denne lenken før gjennomsnittsdiskusjonen drar avgårde med denne tråden også.

.

Endret av Ny mann
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Du trenger ikke beklage. Kvinners kollektive fornektelse er imponerende. "Ro, ro, ro din båt, ta din Kåre fatt. Muggene vuggene, muggene vuggene, over Kattejatt." ;):);)

Jada, mannens penis er i gjennomsnitt 14,7cm og kvinnens vagina er i gjennomsnitt 13cm dyp. Noe som skulle tilsi at de fleste kvinner er fornøyd. Og tråden handler om g-punktet og det punktet burde vel peniser i alle størrelser klare å tilfredsstille, om bare kvinnen veileder og styrer mannen til hennes tilfredsstillelse.

P.s. For ikke å legge diskusjonen død: Det er nevnt noe om vaginas evne til utvide seg, og det er uheldig for de med små peniser. Det er vel ikke så vanskelig å tenke seg. ;)

Å kom igjen nå kvinner: "Ro...ro..ro, din dott, ta det låret fatt, sugende, sugende, sugende, sugende, på en våkenatt." :)

Jeg utgjør antageligvis ikke en overveldende majoritet av kvinnestanden, og kan således kun uttale meg for egen regning.

Desverre for dine fortolkningsresultater vil dette ikke glede deg, men jeg gjør dette nå fordi jeg mener det vil bidra til å dempe noen av de vanvittige forestillingene som svever her inne. Og fordi jeg i utgangspunkt ikke har den forestilling du har om at kvinner er så veldig politisk 'korrekte' i en slik sammenheng på en ganske anonymt nettforum.

Muligens er undertegnede litt dypere enn den såkalte 'normalen'.

Alikevel; Mine menn har, med ett unntak, være gjennomsnittlige kanskje med gjennomsnitt + littegrann (?)

Så har ikke alle av dem (uten at 'dem' er mange) hatt de egenskaper at rene A-punkt orgasmer har forekommet.

Årsaken til dette skriver jeg på penishodets fasong, vinkelen på penis i forhold til skjedevegger der og da, på mottak og forståelse av mine fysiske og verbale meldinger (også kalt kommunikasjon) og på evne til selvkontroll i øyeblikket.

Det ene unntaket jeg nevner var garantert godt over gjennomsnitt, men A-punkt orgasmer fikk vi aldri til. Alle andre typer orgasmer derimot kom som en kule hver gang.

Så er jeg nå med vitende og vilje ikke villig til å oppgi nøyaktige mål her. Dette da jeg hverken har tommestokk, målebånd eller micrometer liggende hverken i vesken eller i nattbordskuffen.

Edit: Leif.

Endret av Lille-pus
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Jeg utgjør antageligvis ikke en overveldende majoritet av kvinnestanden, og kan således kun uttale meg for egen regning.

Desverre for dine fortolkningsresultater vil dette ikke glede deg, men jeg gjør dette nå fordi jeg mener det vil bidra til å dempe noen av de vanvittige forestillingene som svever her inne. Og fordi jeg i utgangspunkt ikke har den forestilling du har om at kvinner er så veldig politisk 'korrekte' i en slik sammenheng på en ganske anonymt nettforum.

Muligens er undertegnede litt dypere enn den såkalte 'normalen'.

Alikevel; Mine menn har, med ett unntak, være gjennomsnittlige kanskje med gjennomsnitt + littegrann (?)

Så har ikke alle av dem (uten at 'dem' er mange) hatt de egenskaper at rene A-punkt orgasmer har forekommet.

Årsaken til dette skriver jeg på penishodets fasong, vinkelen på penis i forhold til skjedevegger der og da, på mottak og forståelse av mine fysiske og verbale meldinger (også kalt kommunikasjon) og på evne til selvkontroll i øyeblikket.

Det ene unntaket jeg nevner var garantert godt over gjennomsnitt, men A-punkt orgasmer fikk vi aldri til. Alle andre typer orgasmer derimot kom som en kule hver gang.

Så er jeg nå med vitende og vilje ikke villig til å oppgi nøyaktige mål her. Dette da jeg hverken har tommestokk, målebånd eller micrometer liggende hverken i vesken eller i nattbordskuffen.

Edit: Leif.

.

Endret av Ny mann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke klarer å få kvinner til å komme på alle måter er ikke ekte menn.

Anonym poster: 20176453d5e4473bb74a47b8b5d001e1

AnonymBruker
Skrevet

skaff deg en dildo med tykk bøy på tuppen. de har sånne g-punkt dildoer. fokuser på å stimulere dette området men samtidig som det skal føles som om du blir pult. første gangen(e) er det litt stress å få det til og du blir nok sliten i armen, men etter hvert blir det lettere og lettere. klitoris orgasme først gjør det enklere å få g-punkt orgasme, men disse orgasmene føles helt forskjellig og den ene kan ikke "ta over" for den andre, det blir som å begynne på nytt.

disse her er HELT GENIALE:

http://german.alibaba.com/product-gs/10-function-silicon-vibrator-wonder-g-spot-454486398.html

Husk håndkle! :)

Anonym poster: 9d1068c7fb84e17a4c58a162dcd38afa

Gjest Lille-pus
Skrevet

Mine fortolkninger er satt på spissen, og jeg tuller. Betraktinger gjort her inne er så morsomme, f.eks når noen skal berolige de med liten penis, så er det alltid eksene sine de forteller om. Og det er jo (ikke) beroligende for den personen som har komplekser.

Lille-pus, du forklarer og kommuniserer godt. Igjen, takk! Jeg 'suger' til meg all lærdom fra deg, og dere andre. Det er sjelden vi menn spør om veien, men jeg vil som sagt til bunns i saken og spør derfor om veien til a-punktet. Og hurra for g-punktet; rett innenfor.

:)

Det står respekt av ditt innlegg her, Ny mann.

Jeg liker det jeg leser, jeg mener å se en bruker som tenker og når han (?) provoserer så skjer det med en bakenforliggende tanke.

Du har plukket opp viktige poeng, spesielt relatert til en generell usikkerhet knyttet til størrelse og til 'krav' fra det andre kjønn.

Midt i en verden av usikkehet kan kanskje tråder som denne bidra til å dempe forventningspress og følelser av utilsrekkelighet ?

- det hadde vært mitt ønske.

Vil du i samme slengen mene at kvinner som ikke klarer å få menn til å komme på alle måter ikke er ekte kvinner ?

God sex er et mentalt og fysisk samspill mellom dem som deltar.

Med rimelig god og lang erfaring innen feltet, og med trygghet på min egen kropp og dens reaksjonsmønster, vil jeg våge påstanden om at din påstand er intet mer enn en påstand.

Dôg en skummel påstand da usikre mennesker vil kunne tro de ikke når opp på den seksuelle arena dersom de ikke sammen med sin partner klarer å vippe vedkommende over kanten på alle vis.

Det er noe som heter seg at "2 out of 3 aint bad", og den seksuelle kjemi mellom mennesker som sammen gir hverandre orgasmer er et sterkt afrodisiakum.

Jeg kan, som nevnt, ikke tale på vegne av samtlige kvinner, men selv rangerer jeg ikke enhver orgasme på en skala, og med en god mann gir jeg ham heller ikke karakter etter hvorvidt han og jeg i fellesskap vipper meg over kanten via alle innvendige erotiske punkt.

Uten kjemien fungerer ingenting.

En god elsker er en elsker som i samspillet mellom dere gir og tar alle muligheter slik at dere sammen gjør hverandre i stand til å fly, - høyt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du i samme slengen mene at kvinner som ikke klarer å få menn til å komme på alle måter ikke er ekte kvinner ?

Nei, da er det fortsatt mannen som er mindre mann hvis han ikke klarer å komme selv.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nei, da er det fortsatt mannen som er mindre mann hvis han ikke klarer å komme selv.

Herre jemini så trist å lese det du skriver.

Jeg velger å tro (og håpe) du kun provoserer og ikke virkelig mener dette.

AnonymBruker
Skrevet

Herre jemini så trist å lese det du skriver.

Jeg velger å tro (og håpe) du kun provoserer og ikke virkelig mener dette.

Det er mulig, jeg er kanskje litt ødelagt.

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

:Nikke:

Stjerner og planeter påpeker et meget viktig poeng, avstanden fra skjedeåpningen og inn til g-punktet (for dem av oss som har ett) er individuell. Når du kjenner den litt ruglete overflaten vet du at du er der ;)

Da må det også være forskjeller på hvordan g-punktet er med kvinner, for mitt g-punkt kjennes ut som en myk pute, og er absolutt ikke ruglete og ligger rundt 6 cm inn (jeg har ganske lang vagina) :)

(har hørt at flere andre også beskriver g-punktet som en myk pute)

Endret av avocadoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...