Leonaen Skrevet 15. mai 2013 #21 Skrevet 15. mai 2013 Hva om hun har hang til destruktive mannfolk da? Hun bevisst går etter menn hun liker har en destruktiv atferd? Da bør jo mennene forsvinne så fort de kan, med engang de oppdager hva hennes innerste elsk er. Jeg har selv hatt en hang til destruktive menn, men det har vært fordi jeg var destruktiv selv. Men etterhvert som jeg har bygget opp selvtillit, gjort ting som er bra for meg, oppnådd små mål, så tiltrekker jeg meg bedre menn en da. Når man bygger opp litt selvtillit vil man jo også se bedre hva som er best for en selv. Man ser bedre hvordan andre kan være destruktive også. 1
Gjest Luriel Skrevet 15. mai 2013 #22 Skrevet 15. mai 2013 Eksterne? Mener du venner og familie? Min familie sier at han siste jeg var sammen med kunne de lett se at vi ikke passet sammen. Samme med mine venner, de skjønner ikke helt hva jeg så i han. Selv om de syntes han var snill og morsom. Jeg går ikke etter destruktive menn, oppsøker heller den stille gutten enn kjekkasen.. Vet ikke om jeg er litt naiv kanskje, ønsker så godt å se det beste i folk, tro det beste i folk, selv om magefølelsen skriker til meg. Anonym poster: b2ccea5e005831950120fddc873fcfb0 Ne, mente eksene. Det var retteprogrammet som var aktivt uten at jeg la merke til det. Min eks tok kontakt med meg etter at hans dame nummer to hadde dumpa han, for å få hjelp til å forstå hva han gjorde galt når han var i forhold. Var da bare hyggelig å kunne hjelpe. Det går begge veier da. Jeg har i etterpåklokskapens lys sett hva jeg selv gjorde feil i det forholdet. Kommunikasjon altså
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #23 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har selv hatt en hang til destruktive menn, men det har vært fordi jeg var destruktiv selv. Men etterhvert som jeg har bygget opp selvtillit, gjort ting som er bra for meg, oppnådd små mål, så tiltrekker jeg meg bedre menn en da. Når man bygger opp litt selvtillit vil man jo også se bedre hva som er best for en selv. Man ser bedre hvordan andre kan være destruktive også. Nei, slik er det ikke. Var det så enkelt ville ikke vanlige folk med selvinnsikt, god selvfølelse og ordentlig oppførsel bli dumpa. Menn forlater jo til og med barna sine ved samlivsbrudd! Jeg fatter ikke at folk tør. Dyr er fine å ha da. Dersom man tar vare på dyr, gir de mat og omsorg og sørger for at de har det bra, så får man kjærlighet tilbake. Slik er det ikke med mennesker. Jeg er ikke ts, men en dame på 32 som er sjokkert over mennesker. At folk tør å investere i de og få hverandres barn fatter jeg ikke at "alle" gjør. Ikke meg. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #24 Skrevet 15. mai 2013 Nei, slik er det ikke. Var det så enkelt ville ikke vanlige folk med selvinnsikt, god selvfølelse og ordentlig oppførsel bli dumpa. Menn forlater jo til og med barna sine ved samlivsbrudd! Jeg fatter ikke at folk tør. Dyr er fine å ha da. Dersom man tar vare på dyr, gir de mat og omsorg og sørger for at de har det bra, så får man kjærlighet tilbake. Slik er det ikke med mennesker. Jeg er ikke ts, men en dame på 32 som er sjokkert over mennesker. At folk tør å investere i de og få hverandres barn fatter jeg ikke at "alle" gjør. Ikke meg. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 Det samme føler jeg! Forstår ikke at folk tør ta risikoen ved å bli sammen med en mann. Tenk om man blir gravid også stikker han? Da blir man jo alenemor? Det går jo utoveer ikke bare deg selv, men stakkars barnet også. Jeg er virkelig livredd for å bli såret igjen. Er fryktelig lei meg nå. Ser kanskje annerledes på det om noen måneder. Jeg er virkelig ikke perfekt, men har selvinnsikt og vet hva jeg fortjener. Jeg spotter en bad boy på mils avstand, så de jeg mennene jeg har møtt har skjult sine slemme sider godt. Skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre, jeg er forsikig når det gjelder å involvere meg med nye menn. Bruker lang tid på å bli kjent. Er det rart man blir skeptisk når man blir såret igjen og igjen? Et sted går jo grensa, liksom? TS Anonym poster: b2ccea5e005831950120fddc873fcfb0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #25 Skrevet 15. mai 2013 Nei, slik er det ikke. Var det så enkelt ville ikke vanlige folk med selvinnsikt, god selvfølelse og ordentlig oppførsel bli dumpa. Menn forlater jo til og med barna sine ved samlivsbrudd! Jeg fatter ikke at folk tør. Dyr er fine å ha da. Dersom man tar vare på dyr, gir de mat og omsorg og sørger for at de har det bra, så får man kjærlighet tilbake. Slik er det ikke med mennesker. Jeg er ikke ts, men en dame på 32 som er sjokkert over mennesker. At folk tør å investere i de og få hverandres barn fatter jeg ikke at "alle" gjør. Ikke meg. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 Kan vel ha noe med at samfunnet har blitt overfladisk, og dumping og skilsmisse sanksjoneres ikke med skam. Man er hele tiden på jakt etter noe bedre, for det tror man at i sin narsissisme at man kan få. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #26 Skrevet 15. mai 2013 Det samme føler jeg! Forstår ikke at folk tør ta risikoen ved å bli sammen med en mann. Tenk om man blir gravid også stikker han? Da blir man jo alenemor? Det går jo utoveer ikke bare deg selv, men stakkars barnet også. Jeg er virkelig livredd for å bli såret igjen. Er fryktelig lei meg nå. Ser kanskje annerledes på det om noen måneder. Jeg er virkelig ikke perfekt, men har selvinnsikt og vet hva jeg fortjener. Jeg spotter en bad boy på mils avstand, så de jeg mennene jeg har møtt har skjult sine slemme sider godt. Skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre, jeg er forsikig når det gjelder å involvere meg med nye menn. Bruker lang tid på å bli kjent. Er det rart man blir skeptisk når man blir såret igjen og igjen? Et sted går jo grensa, liksom? TS Anonym poster: b2ccea5e005831950120fddc873fcfb0 Vet! Jeg tør ikke få ungene til en mann, så enkelt er det. Og akkurat som deg, holder jeg også meg langt unna bad-bois. Problemet er jo at de snille guttene er akkurat like kalde og egoistiske som de slemme. Så alt det tullet om at ting ordner seg bare den snille gutten får litt er feil. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #27 Skrevet 15. mai 2013 Vet! Jeg tør ikke få ungene til en mann, så enkelt er det. Og akkurat som deg, holder jeg også meg langt unna bad-bois. Problemet er jo at de snille guttene er akkurat like kalde og egoistiske som de slemme. Så alt det tullet om at ting ordner seg bare den snille gutten får litt er feil. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 Ja for når du bygger opp selvtilliten hans, vil han begynne å ønske seg en beib i 20 - årene Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #28 Skrevet 15. mai 2013 Ja for når du bygger opp selvtilliten hans, vil han begynne å ønske seg en beib i 20 - årene Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 Èn? Han ønsker seg nok flere enn det. Menn er så visuelle vettu. Kan ikke holde seg til ei dame da, må ha variasjon. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #29 Skrevet 15. mai 2013 He he ja. En mulighet er jo å finne seg en skikkelig kristen mann, med streng moral, og la han være en hykler som eventuelt har en elskerinne på si mens du som kona nyter godt av at han tar seg av deg og barna. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #30 Skrevet 15. mai 2013 He he ja. En mulighet er jo å finne seg en skikkelig kristen mann, med streng moral, og la han være en hykler som eventuelt har en elskerinne på si mens du som kona nyter godt av at han tar seg av deg og barna. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 ..Men det blir jo umoralsk. Vurderer å joine den sekten som heter huttetuene eller noe sånt. Tror de holder til i Canada. Der finnes det kanskje stabile menn som ikke bare vil skifte dame hele tida. Anonym poster: b2ccea5e005831950120fddc873fcfb0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #31 Skrevet 15. mai 2013 ..Men det blir jo umoralsk. Vurderer å joine den sekten som heter huttetuene eller noe sånt. Tror de holder til i Canada. Der finnes det kanskje stabile menn som ikke bare vil skifte dame hele tida. Anonym poster: b2ccea5e005831950120fddc873fcfb0 Umoralsk ja. Du aner ikke hvor kyniske de som sitter med makta er. Vi er undersåtter hele gjengen. Vi har forkastet Gud og moralen, og kjønnsmarkedet har av den grunn blitt helt på tryne. Kvinnene sitter der med skjegget i postkassen. Moral er for slavene, ikke de med makt. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190
glidemiddel Skrevet 15. mai 2013 #32 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Mange jenter selger seg selv til en overpris og er "high maintenace" som bare de desperate og skuespillere vil gå med på i starten. Gutten vet ofte fra førsten at dette ikke holder i lengen, men det blir som en nødløsning. Etterhvert så ser man at prisen er for høy iforhold til hva man får igjen for det og da er det greit å trekke seg ut. Dessverre så holder endel gutter jenter for narr og overdriver sine følelser for de, men det er pga av at jentene stiller for høye krav i utgangspunktet og ikke vil være sammens med noen som ikke vil ofre hele sin verden foran deres alter. Da får dere skuespillere. Og man skal også huske at jenter tror at de har sin rette plass i valgkomiteen, og guttene må ta det de får. Dette gjør at jentene går til de høystbydene, men han er ikke villig til å betale den prisen i lengden. Og som de fleste gutter vet så velger jenter bort de som er oppriktige og har ærlige følelser for jenta, noe som også vil gjøre han anspent og nervøs ovenfor jenta. Jenter har sett for mye på kjendissladder hvor jentene henger som groupies rundt kjendisen, mens kjendisen ikke bryr seg i det minste om groupiesene. En som oppfører seg slik og har det samme kroppspråket blir sett på som verdifull og bra partner fordi dette har hun sett at andre jenter velger slike menn i kjendissladdermagasinet. Rollen som den gode gamle mannen som støttet sin familie er blitt latterliggjort og blir behandlet som dritt av dagens bortskjemte dramaqueens. Jenter sitter ofte og velger og vraker, og de velger bort de som faktisk har følelser for de, fordi de kan gi et kroppspråk og oppførsel som svake. Og dagens sjekkemarkedet og forholdet mellom gutt og jente gjør at guttene med oppegående følelsesliv og selvverd trekker seg unna pga av at de ikke gidder å bli tråkket på eller kjøre et skuespill og by overpris for varen. Og når det gjelder backstabbing, så er det jenter som er absolutt verst på dette punktet. Endret 15. mai 2013 av glidemiddel 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #33 Skrevet 15. mai 2013 Mange jenter selger seg selv til en overpris og er "high maintenace" som bare de desperate vil gå med på i starten. Gutten vet ofte fra førsten at dette ikke holder i lengen, men det blir som en nødløsning. Etterhvert så ser man at prisen er for høy iforhold til hva man får igjen for det og da er det greit å trekke seg ut. Dessverre så holder endel gutter jenter for narr og overdriver sine følelser for de, men det er pga av at jentene stiller for høye krav i utgangspunktet og ikke vil være sammens med noen som ikke vil ofre hele sin verden foran deres alter. Da får dere skuespillere. Og man skal også huske at jenter tror at de har sin rette plass valgkomiteen, og guttene må ta det de får. Dette gjør at jentene går til de høystbydene, men han er ikke villig til å betale den prisen i lengden. Og som de fleste gutter vet så velger jenter bort de som er oppriktige og har ærlige følelser for jenta, noe som også vil gjøre han anspent og nervøs ovenfor jenta. Jenter har sett for mye på kjendissladder hvor jentene henger som groupies rundt kjendisen, mens kjendisen ikke bryr seg i det minste om groupiesene. En som oppfører seg slik blir sett på som verdifull og bra partner fordi dette har hun sett at andre jenter også velger slike i kjendissladdermagasinet. Jenter sitter ofte og velger og vraker, og de velger bort de som faktisk har følelser for de, fordi de kan gi et kroppspråk og oppførsel som svake. Og dagens sjekkemarkedet og forholdet mellom gutt og jente gjør at guttene med oppegående følelsesliv og selvverd trekker seg unna pga av at de ikke gidder å bli tråkket på eller kjøre et skuespill og by overpris for varen. Og når det gjelder backstabbing, så er det jenter som er absolutt verst på dette punktet. Ja, jeg er enig med deg glidemiddel. Det er på tide at jentene våkner opp og ser dette. Hvor ble det av jordnærheten og ydmykheten. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #34 Skrevet 15. mai 2013 Som de sa før i tiden: Hun/ han skal være nøysom, rolig og arbeidsom Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #35 Skrevet 15. mai 2013 Nordmenn er i ferd med å bli et veldig ensomt folkeslag ser jeg. Både en masse kvinner og menn vil forbli single. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #36 Skrevet 15. mai 2013 Mange jenter selger seg selv til en overpris og er "high maintenace" som bare de desperate og skuespillere vil gå med på i starten. Gutten vet ofte fra førsten at dette ikke holder i lengen, men det blir som en nødløsning. Etterhvert så ser man at prisen er for høy iforhold til hva man får igjen for det og da er det greit å trekke seg ut. Dessverre så holder endel gutter jenter for narr og overdriver sine følelser for de, men det er pga av at jentene stiller for høye krav i utgangspunktet og ikke vil være sammens med noen som ikke vil ofre hele sin verden foran deres alter. Da får dere skuespillere. Og man skal også huske at jenter tror at de har sin rette plass i valgkomiteen, og guttene må ta det de får. Dette gjør at jentene går til de høystbydene, men han er ikke villig til å betale den prisen i lengden. Og som de fleste gutter vet så velger jenter bort de som er oppriktige og har ærlige følelser for jenta, noe som også vil gjøre han anspent og nervøs ovenfor jenta. Jenter har sett for mye på kjendissladder hvor jentene henger som groupies rundt kjendisen, mens kjendisen ikke bryr seg i det minste om groupiesene. En som oppfører seg slik og har det samme kroppspråket blir sett på som verdifull og bra partner fordi dette har hun sett at andre jenter velger slike menn i kjendissladdermagasinet. Rollen som den gode gamle mannen som støttet sin familie er blitt latterliggjort og blir behandlet som dritt av dagens bortskjemte dramaqueens. Jenter sitter ofte og velger og vraker, og de velger bort de som faktisk har følelser for de, fordi de kan gi et kroppspråk og oppførsel som svake. Og dagens sjekkemarkedet og forholdet mellom gutt og jente gjør at guttene med oppegående følelsesliv og selvverd trekker seg unna pga av at de ikke gidder å bli tråkket på eller kjøre et skuespill og by overpris for varen. Og når det gjelder backstabbing, så er det jenter som er absolutt verst på dette punktet. Det er helt, helt feil av deg og overfokusere på kvinner på dette feltet. Også menn er kravstore, dramkings, Kens, arrogante, mindre pene, tjukke og dumme. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #37 Skrevet 15. mai 2013 Det er helt, helt feil av deg og overfokusere på kvinner på dette feltet. Også menn er kravstore, dramkings, Kens, arrogante, mindre pene, tjukke og dumme. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 Ja foreldregenerasjonen har oppdratt en generasjon narsisister, og dere kommer ikke til å finne hverandre så lett. Det må bli kollisjon av det. Men hvem av dere skal våkne først? Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190
Andrelinoge Skrevet 15. mai 2013 #38 Skrevet 15. mai 2013 ufff her fekk jeg nok av grunner til å holde meg singel i år og takk takk :o). 3
glidemiddel Skrevet 15. mai 2013 #39 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Det er helt, helt feil av deg og overfokusere på kvinner på dette feltet. Også menn er kravstore, dramkings, Kens, arrogante, mindre pene, tjukke og dumme. Anonym poster: e7f4230d0cda24456d797617168649d3 Ja, men langt ifra i samme grad som med jenter. Når det føles helt naturlig blandt jenter at bare en av 100.000 gutter er bra nok for meg og venter på mr.right helt til ho blir medlem i Sisterhood of Infertility, så er det noe som skurrer. Endret 15. mai 2013 av glidemiddel
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #40 Skrevet 15. mai 2013 Ja, men langt ifra i samme grad som med jenter. Når det føles helt naturlig blandt jenter at bare en av 100.000 gutter er bra nok for meg og venter på mr.right helt til ho blir medlem i Sisterhood of Infertility, så er det noe som skurrer. Hele samfunnet skurrer. Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå