Gå til innhold

Ingen garanti med menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig - ble svarene her til smårips som er uenige med deg. "Ok."

Anonym poster: 18302ad85f92da0f6dfbd75ceb3b9b21

Neida, de må gjerne tro på blomster, regnbuen og Gud hvet hva ;)

Anonym poster: 3f7f16cf5cc8966c8b68c552dbdc2190

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Tydelig at livserfaring og visdom ikke går hånd i hånd.

Ihvertfall ikke livserfaring og sosial intelligens.

AnonymBruker
Skrevet

Så hva kam dere gutta som er imot meg begrunne med da? Marxisme? Adam /Smith, Kant ? Få høre hva som går i mot biologien?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, Katten. Gir man utrykk for noe politisk ukorrekt i dagens Norge blir man erklært både det ene og det andre.

AnonymBruker
Skrevet

Dere må være oppmerksom på at det er FANATISK feminisme, altså mannehatende feminisme jeg har gått ut i mot. Jeg har aldri sagt at kvinnen har mindre verdi.

Gjest Katten.
Skrevet

Etter noen år i både sosiologi og psykologi, vil jeg si at miljø > arv. Uten at jeg gidder slenge ut tilfeldige navn på en så alt for 'se-på-meg-jeg-vet-om-mange-fancye-navn'-måte.

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen år i både sosiologi og psykologi, vil jeg si at miljø > arv. Uten at jeg gidder slenge ut tilfeldige navn på en så alt for 'se-på-meg-jeg-vet-om-mange-fancye-navn'-måte.

Nei, for i Norge går det ikke an å diskutere, uten å bli beskyldt for å være fancy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at utlendinger kritiserer nordmenn for å være sneversynte, fordomsfulle og alt fot opphengt i Janteloven.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmmmmm er det hvite riddere jeg har fått mot meg nå ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, bunner det seg ikke at en selv kan endre og tilpasse seg miljøet, uavhengig av arv ?

Og kan ikke noen ha gode gener, men bli utsatt for dårlig miljø, mobbing feks, og klare seg dårligere?

Noen har jo et gode gener og kommer seg fint opp og frem.

Andre kan ha dårlige gener, men kan og likevel komme seg opp og frem med litt mer jobbing.

For å krasje helt, må man jo nesten utsettes for både dårlig arv og miljø.

Som feks fattigdom rundt om, da de ikke får muligheten til å utvikle seg noe særlig.

Hvis det stemmer så langt, stemmer det vel ob at vi er forskjellig, lærer forskjellig og blir forskjellig.

Gjest Katten.
Skrevet

Må lære meg å slutte og svare mennesker som skriver mer enn to innlegg etter hverandre i samme tråd, samt prater om kniggits.

Shame on me.

AnonymBruker
Skrevet

To innlegg etter hverandre? Vi er flere enn 2 stk her.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett, bunner det seg ikke at en selv kan endre og tilpasse seg miljøet, uavhengig av arv ?

Og kan ikke noen ha gode gener, men bli utsatt for dårlig miljø, mobbing feks, og klare seg dårligere?

Noen har jo et gode gener og kommer seg fint opp og frem.

Andre kan ha dårlige gener, men kan og likevel komme seg opp og frem med litt mer jobbing.

For å krasje helt, må man jo nesten utsettes for både dårlig arv og miljø.

Som feks fattigdom rundt om, da de ikke får muligheten til å utvikle seg noe særlig.

Hvis det stemmer så langt, stemmer det vel ob at vi er forskjellig, lærer forskjellig og blir forskjellig.

Jepp, det stemmer. Har aldri sagt det ikke var komplisert

AnonymBruker
Skrevet

Må lære meg å slutte og svare mennesker som skriver mer enn to innlegg etter hverandre i samme tråd, samt prater om kniggits.

Shame on me.

Å, Katten driver bare litt smålig mobbing fordi han er uenig i sak ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har heller aldri aldri påstått annet enn at vi kan lære mye, og er farget av miljø :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sagt at kjønnstereotypiene er overdrevne til det parodiske og tegneserieaktige.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg sier er at etterhvert som forskningen skrider fram oppdager vi at mer og mer er betinget av biologi. Alfahunner finnes ikke, og vi har en hakkeorden. Jeg beklager virkelig hvis dette irriterer dere noe forferdelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Og ja....jeg er for at vi skal temme all denne biologien med moral. Hvilken moral, at jeg egentlig ikke noen bestemt mening om.

AnonymBruker
Skrevet

Alfahunner finnes..

Men ja, nei, oki. Dette ble lite konstruktivt for min del. Du klarer deg jo så fint på egenhånd og nå.

Kanskje du bestemmer deg en dag og da, om hvilken moral du vil henge deg på.

Gratulerer med dagen forøvrig ! :) Hurra for Norge.

Spurte min mor forleden om når vi fikk grunnloven. Den husket hun, men når noen unionsoppløsningen var og med hvem, var ukjent. Der har du deler av min arv.

AnonymBruker
Skrevet

Alfahunner finnes..

Men ja, nei, oki. Dette ble lite konstruktivt for min del. Du klarer deg jo så fint på egenhånd og nå.

Kanskje du bestemmer deg en dag og da, om hvilken moral du vil henge deg på.

Gratulerer med dagen forøvrig ! :) Hurra for Norge.

Spurte min mor forleden om når vi fikk grunnloven. Den husket hun, men når noen unionsoppløsningen var og med hvem, var ukjent. Der har du deler av min arv.

He he, måtte bare forklare meg da jeg fikk halve forumet i trynet. Gratulerer med dagen ja :) Vi er privilligerte som kan feire noe sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...