Gå til innhold

Hvor burde jeg dra?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en ferie til et sted det er varmt, flotte strender, bra mat og utfuktsmuligheter. Dette må være i Europa. Kom med dine beste tips!

Anonym poster: deba7a8c65cb71fc28940b367583aca3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Portugal :)

Anonym poster: 46a2e83d6908ee7b112d040ddfc80ac1

Skrevet

Alcuida på Mallorca, rundt forbi på Kypros og Alanya i Tyrkia.

Finnes sikkert en fin strand på Kreta også.

Eller du kan reise til Amadores på Grand canaria.

Alle stedene har etter min smak bra mat. Det er varmt der og nok av utfluktsmuligheter.

Og alle stedene har bra strender.

AnonymBruker
Skrevet

Azorene

Anonym poster: 98cceba0075eac9503a85ddf8cef1d99

Skrevet

Jeg synes Hellas er bra, men vet ikke akkurat hvordan tilstandene er der nede nå

Skrevet

Vil anbefale deg å dra til et sted rundt Middelhavet. Det er både varmt i luften og vannet, og prisene for å dra ned dit er nokså billig. Du har mange valg, men jeg skal gi deg noen gode råd for mine egne favoritter.

Rhodos: På Rhodos har du både fine strender og mye lokal kultur. I Rhodos By er det veldig mye historie, samtidig som det aldri er langt til nærmeste klesbutikk eller strand for den saks skyld. I forhold til andre plasser er det lite å finne på på resten av øya, men du har noen fine utflukter som Butterfly Valley da.

Den greske maten er selvfølgelig helt topp, men hvis du er glad i mat går jeg ut ifra at du allerede er kjent med den ;)

Mallorca: Mallorca er en favoritt for nordmenn, og denne øya har det aller meste du skulle trenge. Her har du alt fra gigantiske strender til dyreparker og andre utflukter. Maten er ikke like god som i Hellas, men det er da nok av restauranter som serverer sjømat fra Middelhavet, og selvfølgelig den klassiske paellaen.

Reiser du med barn? I såfall anbefaler jeg å dra til Alcudia, da det er lange og langgrunne strender, og generelt en veldig barnevennlig by.

Reiser du alene eller med en partner? Mitt tips til Mallorca da er Cala Mesquida. Det er ikke det billigste reisemålet, men det er det flere luksushoteller, en vanvittig fin strand, et rolig strøk, og nokså kort til nabobyer hvor de har alt du skulle trenge av ting å finne på.

Eventuelt kan du jo sjekke ut de andre Middelhavsøyene også. Både Menorca, Kreta og Kypros er kjempefine øyer som har det meste man får bruk for!

• Liker 1
Skrevet

Hva med Kroatia? Veldig billige turer ned, og veldig billig å bo. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...