AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere! Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb. Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres! Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt. Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere. For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha. For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake. For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det. For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere. Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest... Anonym poster: b7ba9a61fd36bda077ebca5a053e4672 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Ikke alle kvinner som har det like lett skal jeg si deg! Anonym poster: 0ec68be092e0fa7a06a0b6d1b422cd53 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Ja dette var da en ordentlig rakker av en historie Hahha! Tror du har sett på litt for mange tegnefilmer for tiden Takk for latteren forresten. Anonym poster: 5e5ad4bd9f7e4dfb7bde1aa4409a5db0 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Jepp, the story og my life, jeg droppet medisinstudiet, møtte opp på intervju på sykehus og fniste litt, og vips så var jeg lege. Jeg gjør jo selvsagt noen feil siden jeg ikke har utdannelse, men da fniser jeg ennå litt mer, det går så bra så. Og siden jeg trengte et sted å bo samt en mann, sjekket jeg like gjerne opp sjefen. Bare hang litt utenfor kontoret og fniste litt, så det ordnet seg det. Utrolig hva man kan ordne med litt fnising. Anonym poster: 7ef24f0cc5b09d3b0bb3effc86c18105 25
Larsern Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Oi, en tråd hvor man kan krangle om hvem som har det verst.. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Oj! Da er jeg en mann, fordi jeg har det ikke så enkelt. Litt merkelig at jeg er gravid da..! Anonym poster: 94db53942c9c563cbce3350f9a61872c 3
AnneBonny Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest... Tihi 3
OPIgirl Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere! Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb. Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres! Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt. Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere. For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha. For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake. For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det. For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere. Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest... Anonym poster: b7ba9a61fd36bda077ebca5a053e4672 Få deg kontakt med virkeligheten du. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #13 Skrevet 15. mai 2013 Hvordan får man til å både klage mest og fnise mest? Og hvis vi fniser oss ut av tingene så ser jeg ikke klaginga? Anonym poster: 1ab08bbcb47385df8a1391ece1d3b0dd 2
AnneBonny Skrevet 15. mai 2013 #14 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hvordan får man til å både klage mest og fnise mest? Og hvis vi fniser oss ut av tingene så ser jeg ikke klaginga? Anonym poster: 1ab08bbcb47385df8a1391ece1d3b0dd Regner med at vi selvfølgelig elsker å klage (eller noe i den dur), og grunnen til at vi fniser er fordi vi ENDELIG kan klage (eller noe i den dur). Endret 15. mai 2013 av AnneBonny
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. mai 2013 #15 Skrevet 15. mai 2013 Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har kjempet meg gjennom livet. Jeg har i grunn hatt det ganske lett, faktisk. Men jeg har lang utdannelse, jeg fniser omtrent aldri, jeg har gått opp i lønn et par ganger men ikke ligget med sjefen(som forøvrig er kvinne),og jeg tror ingen blir særlig imponert om jeg bøyer med ned og vifter med stumpen. Jaja... 1
stripen Skrevet 15. mai 2013 #16 Skrevet 15. mai 2013 Tror noen har hatt et uheldig møte med en kvinne som vil ha noe han ikke kan gi. Uffda. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #17 Skrevet 15. mai 2013 Ingen av mannfolka til mine venninner hadde alt det du beskriver da de ble sammen, mye er gjort om du setter på deg et smil og dropper den innstillingen der Anonym poster: cd8440ea3458517ef11e5fc737aef383 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #18 Skrevet 15. mai 2013 Hehe, noen som prøver å provosere frem en "hvem har det verst"-krangel Anonym poster: 341e667648805c8ed72b4fa8ace4c2df
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. mai 2013 #19 Skrevet 15. mai 2013 Jeg stusser også litt over at TS mener at det å ta en utdannelse, fortjene lønnen sin og gjøre det bra på jobbintervju er å ha et vanskelig liv. Skal tydeligvis ikke så mye til for å gjøre ditt liv surt. 1
Nowayback Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 Jeg kjenner ikke mange menn som har giddet å ta 6 års utdannelse. De fleste har tatt yrkesfag og LETT fått seg jobb. Og jeg tror ikke at jenter kan smiske seg til å få en utdannelse. Den veien er like hard for alle. Men la oss si vi snakker om en jobb som ufaglært butikkmedarbeider. Da tenker jeg fort at "tihi" kunne vært mer utslagsgivende. Jeg tror heller ikke mange jenter ligger seg til karriere-stigning. Men det er sant som TS sier. Kvinner kan slippe unna langt lettere enn menn som har gjort samme forseelse. De spiller på kropp og sex for å få det som de vil. Dette med kjæreste er også ganske sant. Sjekking er jentenes marked, og det er DE som velger og vraker. Dette er rett og slett fordi at i gutters øyne er de aller fleste jenter pene, mens i jenters øyne stilles det skyhøye krav til utseende. Gutter bryr seg heller ikke mye om jentas utdanning, sosialt status og økonomi osv, men det gjør jenta om guttens. Så ja, jentene har det bedre enn guttene. Vi har et umenneskelig press på oss om alt mulig, men jeg har kommet til det punktet at jeg driter det fullt! Har gitt opp kjæreste, har ikke karriere-ambisjoner, har ikke jobb, kjører ikke bil (angst), ikke eget hus osv.. Så jeg er nok en klassisk taper i jentenes øyne. Samfunnet var mye lettere for mannen før i tida. Det moderne samfunnet er tungt å takle for de fleste av oss. Og dessverre, så har likestillinga skyld i det. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå