Gå til innhold

How I Met Your Mother - Mother Revealed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Jeg synes egentlig det har noe å si lenger. Nå ser jeg bare på for humoren siden alle story-linene er dritkjedelige. Hvorfor måtte de ødelegge Barney :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt, men så har jeg ikke sett en eneste episode av den serien, hva er det som "avsløres" her? :klo:

Anonym poster: 14b1d52ce57866f9799b7575eed2f5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt, men så har jeg ikke sett en eneste episode av den serien, hva er det som "avsløres" her? :klo:

Anonym poster: 14b1d52ce57866f9799b7575eed2f5d7

Serien heter how i met your mother. Og det er nettopp det den handler om. Vi som ser på har ventet 8 sesonger på å finne ut hvem moren er :P

Anonym poster: a3ed658295924f7cd401ad8c0405fe2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien heter how i met your mother. Og det er nettopp det den handler om. Vi som ser på har ventet 8 sesonger på å finne ut hvem moren er :P

Anonym poster: a3ed658295924f7cd401ad8c0405fe2a

Serien handler om Ted og hans liv med sine 4 venner. Kinda ny versjon av Friends:) Ted dater og dater, men ingen klaffer. Så han forteller barna sine om hvordan han traff moren dems -som vi bare får se paraplyen hennes, en ankel o.l Så nå får vi endelig svar i 9 og siste sesong :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien handler om Ted og hans liv med sine 4 venner. Kinda ny versjon av Friends:) Ted dater og dater, men ingen klaffer. Så han forteller barna sine om hvordan han traff moren dems -som vi bare får se paraplyen hennes, en ankel o.l Så nå får vi endelig svar i 9 og siste sesong :)

Nei du fikk svaret nå i siste episode av sesong 8. Hun på videon er moren

Anonym poster: 2a84a70547538d4f0d87535e76023488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du fikk svaret nå i siste episode av sesong 8. Hun på videon er moren

Anonym poster: 2a84a70547538d4f0d87535e76023488

Har ikke sett ferdig ses.8 enda, så beklager :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med hele serien er at det er basert på en sann historie! De to forfatterne er virkelighetens Marshall og Ted. :)

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiklimaks. Akkurat som forventet.

Anonym poster: 3a981ca1c079c20c662f847cad815667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoen er ikke lenger tilgjengelig. Visste ikke at dette var noe å gruble på en gang før jeg så denne tråden :-(

Anonym poster: 2d228d1e1336603e69a705b8953a4aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er glad, videoen ikke virket :plystre: vill egentlig ikke vite det før jeg ser det i en hel episode

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å Google eller søke på YouTube om du vil se moren :)

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var egentlig ganske antiklimaks når vi fikk vite hvem hvordan hun så ut. For meg spilte det ingen stor rolle om vi visste hvordan hun så ut eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett alle episoder hittil, men ble rett og slett skikkelig skuffa. For det første var hun ikke pen, og for det andre så var hun jo en mashup av Robin og Lily! Hvorfor kunne det ikke bare blitt Ted og Robin i stedet? (spesielt med tanke på hvordan Robin har forandret seg i det siste.)

Håper sesong 9 handler om alt fram til Ted og "moren" skal på første date, så slipper vi å se henne og Ted sammen og kan heller lage vår egen historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun ikke er pen? Er det noe å bli skuffa over? De ville ha en helt standar jente, og en relativt ukjent skuespiller. Dessuten ligner hun på datteren.

Synes det var spennende å endelig se henne, spent på om det var noen vi har sett før, ikke via Ted men om noen av de andre i gjengen har møtt henne før.

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kunne det ikke bare blitt Ted og Robin i stedet? (spesielt med tanke på hvordan Robin har forandret seg i det siste.)

Det kunne aldri ha blitt Robin fordi hun kan ikke få barn, derfor ville barna i serien aldri eksistert.

Og vi fikk vite allerede i sesong 1 episode 1 at det ikke var Robin som var moren.

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne aldri ha blitt Robin fordi hun kan ikke få barn, derfor ville barna i serien aldri eksistert.

Og vi fikk vite allerede i sesong 1 episode 1 at det ikke var Robin som var moren.

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

Ja, jeg vet det, har jo sett alt. Selv om det finnes alternative måter å få barn på, men det var ikke poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun ikke er pen? Er det noe å bli skuffa over? De ville ha en helt standar jente, og en relativt ukjent skuespiller. Dessuten ligner hun på datteren.

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

Ja, jeg synes det er noe å bli skuffa over. Spesielt når dette er "hovedpersonen" og noen vi har venta i åtte år på.

Jeg vet at dette blir håpløst å diskutere siden smaken er som baken, men for å kunne starte et forhold og være sammen resten av livet, så må man mene at personen er pen. Og utifra de tidligere jentene til Ted, så passet hun ikke inn, rett og slett. Dette er selvfølgelig bare min mening... og basert på de fem sekundene vi så av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er noe å bli skuffa over. Spesielt når dette er "hovedpersonen" og noen vi har venta i åtte år på.

Jeg vet at dette blir håpløst å diskutere siden smaken er som baken, men for å kunne starte et forhold og være sammen resten av livet, så må man mene at personen er pen. Og utifra de tidligere jentene til Ted, så passet hun ikke inn, rett og slett. Dette er selvfølgelig bare min mening... og basert på de fem sekundene vi så av henne.

Er litt enig med deg. Men de ønsket en helt vanlig jente, som de fleste kan kjenne seg igjen i. Så da skjønner jeg hvorfor akkurat hun ble valgt.

Anonym poster: c1ae111a9f61c16dedeeb86731126b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...