Gå til innhold

Uteliv i Oslo på tirsdager?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Tirsdag 28 mai skal jeg til Oslo. Hvordan er utelivet på tirsdager? Er det litt liv eller helt stille?

Beyonce har konsert den samme dagen, så kanskje det blir litt liv?

Anonym poster: dcf7c7be4ceaa80e604d6e1d9e7aa808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid liv i Oslo på kveldstid :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Aldri noe problem med liv i Oslo. Det er faktisk bedre liv i ukedagene, for da har man rom for å bevege seg litt og faktisk kunne snakke med andre folk også. I helgene bruker man bare opp utetiden med å stå i kø.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei :) Er det noen spesielle steder det er mer liv enn andre?

Anonym poster: dcf7c7be4ceaa80e604d6e1d9e7aa808

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det kommer helt ann på hva slags liv du ønsker. Om du vil ha komers utested med dansbare gla'låter, eller mørke buler med hardere rock ;)

Selv kjenner jeg best til de mer rocka og brune stedene, så hvor det er kult å danse ol, er jeg usikker på. Kanskje noen av disse stedene midt i sentrum? Andre har sikkert bedre oversikt over slike utesteder.

http://www.stravinsky.no/

Jaeger i Grensen

Hard Rock Cafe

Fridays i Karl Johansgate. Bare ikke prøv å komme igjennom hele drinkelista på en kveld.

Skrevet

Café Sør synes jeg er utrolig koselig på hverdagene - selv om det likevel kan bli ganske fullt der inne, så går det hvertfall ann å prate med og treffe nye folk der. De typiske dansestedene har jeg ingen erfaring med på ukedagene, men de er ikke etter min smak i helger heller så...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Cafe Sør har veldig gode drinker :) Internasjonalen også. Og Momo og Nr.19, om man først skal snuble bort i det strøket der.

Skrevet (endret)

Café Sør synes jeg er utrolig koselig på hverdagene - selv om det likevel kan bli ganske fullt der inne, så går det hvertfall ann å prate med og treffe nye folk der. De typiske dansestedene har jeg ingen erfaring med på ukedagene, men de er ikke etter min smak i helger heller så...

Cafe Sør har veldig gode drinker :) Internasjonalen også. Og Momo og Nr.19, om man først skal snuble bort i det strøket der.

Hvilket strøk ligger de i? Aldri hørt om de før :) Ikke det at jeg har bodd her så lenge da, men..

Endret av humalla
Skrevet

Hvilket strøk ligger de i? Aldri hørt om de før :) Ikke det at jeg har bodd her så lenge da, men..

Café Sør ligger i Torggata, ved siden av Eldorado kino :)

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Og Torggata går igjennom Youngstorget hvor resterende steder ligger. Momo rett ned til høyre. Internasjonalen ser du tydelig på høyre side. Nr.19 ligger opp til venstre. Og om man går litt videre i Torggata har man People mm også. Det er nok å velge i ;)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være ålreit på byen på hverdager, men bortsett fra onsdag/torsdag da mange av studentene har "lillelørdag" på utvalgte steder så er det likevel begrenset med stemning. Oslo er rett og slett litt for lite til at det blir den store stemningen på en hverdag. Men det er jo selvfølgelig alltid noe som er åpent, men man bør ikke ha for store forventninger til hverdags.

Anonym poster: 4157ff07c118200bbdc33420cf284d45

• Liker 1
Skrevet

Oslo er rett og slett litt for lite til at det blir den store stemningen på en hverdag.

Anonym poster: 4157ff07c118200bbdc33420cf284d45

Så sant, det gjelder det meste.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det kommer vel an på om man vil bruke utetiden på å stå i kø eller ikke det da :P å stå i kø for å komme inn, for så stå i kø i baren, og så må man stå i dokø etterpå, er ikke min kopp med te. Kjenner det er mye enklere å komme i snakk med andre om det ikke er for mye folk der ute også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...