Gå til innhold

...sommervær...


waco

Anbefalte innlegg

Dersom dette nydelige været er konsekvenser av forurensing....så sier Waco mer....

Nydelig vær... og jeg må sitte inne...

Bare synd at en del smålubne damer mangler folkeskikk, der dem ligger å steker seg utenfor min balkong...bleike og kraftige...akkurat som hvaler som har forvilla seg på land...

...skjønner hvorfor mange menn trekker for gardinene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei waco, jeg lurer på: hvordan ser du ut egentlig? er du kjempeperfekt og ikke har den minste antydning til mage? kanskje du er tynn som ei sild?

hva er det som gjør at du ikke liker å se på litt tykkere damer? det er ikke ditt problem er det vel....?

Og det er mye man kan bli kvalm av her i verden, men lær deg å leve med det, ellers får du en tidlig stressende tilværelse, bare et godt råd!

Og hvorfor hinter du ikke fram til damer som du mener er tykke, at de burde slanke seg? er du feig? eller har du faktisk lært at det er noe som heter folkeskikk? og hvorfor gidder du å snakke om tykke damer inn på denne tråden? hva er vitsen??

hilsen ei glad tynn dame som har lært seg at det er ikke noe vits i å hisse seg opp over tykke damer.icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn, men har ikke noe imot folk som er krafigere. Har du aldri hørt:

BIG IS BEAUTYFUL!?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sammenligner damene med hvaler som har forvillet seg inn på land, så burde du kanskje stikke over og gi dem en hjelpende hånd? icon_wink.gif

Hvem vet, kanskje det til og med hadde vist seg at de var hyggelige damer? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Waco.

Hvordan føles det å være perfekt?

Du må jo være en gudegave selv,ettersom du kan rakke ned på andre?

Det hadde vært moro om du kunne legge ut et bilde av deg selv, så skal vi andre her inne vurdere om du er noe tess!

Når jeg leser innleggene dine så ser jeg for meg en kortvokst,kvisete fjortis,som utgir seg for å være langt eldre enn han er....

Bli voksen-slutt og snakk nedlatende om andre mennesker!

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - har sett bildene på hjemmesiden din! Er du transe eller liker du bare å bruke sminke, smykker og kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det sant mines? har du virkelig sett bildene? kanskje waco er homofil og hater å elske seg selv og sine feminine sider...

Det er i hvertfall noe rart med denne waco fyren....

Tør du å svare oss waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.. Takk for en god latter Waco, det må være den verste hjemesiden jeg har sett.

Asian Prince? Tror nok ikke dette er Waco nei.. icon_wink.gif

God sommer jenter, kos dere ute uansett hvordan størrelsen er!1212[ Dette Innlegg er endret av: Vala den 2002-06-07 12:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forferdelig side med forferdelige bilder... Skikkelig turn-off bilder. Jeg ville heller teste jentesex enn en kveld med denne karen (Waco), ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Thea, nå synes jeg du er helt på trynet.... jeg kan vel si at jeg forstår hvorfor mange menn trekker for gardinene sine akkurat som dere misliker eldre menn som driver og sikler ved stranda....

Waco

...kan ikke forstå hvorfor jenter ikke skal skjønne noe så enkelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....akkurat som ikke alle gutter misliker smålubne bleike damer... så jeg forstår ikke hvorfor dere er så sure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna

Noen blir sure fordi de føler at du generaliserer for mye- eller at de føler seg truffet- you choose.

Hvilke kvinner liker du da? Helt ærlig? Skraptynne anorektiske vrak? Kropper ala Jennifer Lopez?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga, det var et ganske teit spørsmål, alle gutter lyver dersom de sier dem ikke kunne tenkt seg en hyrdestund med Jennifer Lopez.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk waco - for at du er til! Hva skulle vi gjort uten dine innlegg her egentlig? :o

medalje til waco - hurra

hvorfor ikke frakte alle feite damer til en øde øy - så er vi kvitt dem!

vet du waco - forstår du selv nå hvorfor folk ikke gidder å diskutere SAK med deg -

-Og jeg regner med at du er såpass smart at du ikke behøver noen forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...