Gå til innhold

Amenorè


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende

* Bruker ikke prevensjon.

* Siste menstruasjon var for over 2 måneder siden. Før det var den litt uregelmessig, men den kom hver måned.

* Jeg tok en graviditetstest mellom 1-2 uker etter forventet mens, og testet negativt.

* Min helsetilstand: Stikking i magen, vond rygg, voksende bryster, humørsyk og svimmel.

Ut i fra testen jeg tok (Clear Blue!), er jeg ikke gravid. Den skulle gi et bombesikkert svar fra dag 1, i følge bruksanvsningen. Jeg tok den i det som kunne vært min 5/6 graviditetsuke, og da skal HCG mengden være stor. Hvilke sykdommer kan jeg eventuelt ha, som forårsaker amenorè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en test til. Det er faktisk noen som ikke tester positivt for noen uker inn i svangerskapet.

Hvis den også er negativ ville jeg tatt en tur til legen, for et eller annet er det jo tydeligvis som skjer med kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke være helt sikker på at du ikke var gravid, med mit første svangerskab var jeg faktisk i 16 uke før der var nok hormon i kroppe til at vise positiv, som min læge sagde det var godt du ønskede dig den baby jeg var jo næsten kommet halvvejs, det er veldig forskelligt fra menneske til menneske om hvor meget hormon der dannes men de fleste danner hormon med det samme men ikke alle, så gå til lægen og ta en blodprøve der ses det mye bedre.

lykke til.

men nervøsitet for at være gravid kan også forsinke mensen og give graviditets syntomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...