AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hei! Visste ikke om jeg skulle plassere denne under gravid eller kropp og helse, valgte sistnevnte. I det siste har jeg gått rundt og vært redd for å være gravid. Jeg har gått på Diane i fire år, men byttet til Loette i september (disse har mye mindre hormondose). På disse (Loette) hadde jeg mellomblødninger til stadighet, som har gjort at jeg fryktet at de ikke virket godt nok og at jeg kan ha blitt gravid. For to og en halv uke siden byttet jeg tilbake til Diane - fikk beskjed om å fullføre Loettebrettet og begynne direkte på Diane. Denne gangen begynte jeg ikke å blø før tiden (det har jeg gjort alle de andre mnd på Loette), og har ikke blødd nå på første brett på Diane heller. Skal ha mensen om en uke ca, men er så redd for at det ikke skal komme blødning. Jeg har gått fra å blø "konstant" til ingen blødning (selv om jeg teknisk sett ikke skal det heller, så egentlig er det jo bra). Det er rart, for første gang er jeg redd fordi jeg ikke har mellomblødninger. Jeg føler magen buler og har ømme bryster (innbiller meg at de har blitt større også). Vet dette høres ut som en hypokonder, men jeg har hørt flere historier om folk som blir gravide på p-piller. Jeg tar pillene til samme tid hver dag, har ikke glemt en eneste pille. Brukte kondom første uke på ny p-pille. Tok graviditetstest for en uke siden, den var negativ. Dette var en svært billig test, så er redd den ikke fungerer som den skal (kjøpt på billigetester.no). Jeg har også vært trøtt og grinete, og føler jeg har lagt på meg. Så: - Tror du jeg er gravid? Hvorfor/hvorfor ikke? - Når får man gravditetssymptomer som større mage? - Stoler dere på deres p-piller? Anonym poster: c109bb7e4527d74dce2ad08dee697c0a
Trollmor89 Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Ta en ny test? Evt utlralyd? Min erfaring med Loette er nå 4 år gammel som leker med storebroren i stua :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå