julie08 Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hei! Holder på med en gutt som er i militæret, eller vet ikke helt om vi holder på da, men han er for tiden i militæret. Jeg skal møte han neste gang han har perm. Jeg var med han to ganger før han dro og da har han prøvd å ha sex med meg. Jeg har sagt nei hver gang, men vi har klint men ikke mer enn det. Han spurte meg hvor mange jeg har hatt sex, ikke mange svarte jeg da. Jeg er så redd for å si det. Han er 19, jeg blir 18 snart. Jeg syns det er flaut at jeg er jomfru, jeg føler at jeg er den eneste som er det. Han har hatt sex med 8 jenter, og er mye mer erfaren enn meg. Jeg er redd for at han ikke vil møte meg mer, eller le av meg til vennene sine hvis jeg forteller at jeg er jomfru. Skal jeg si det og hvordan tror dere at han reagerer?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Jeg ville nok sagt det. Det kan være greit for ham å vite at det er din første gang, og greit for din del også med tanke på komfort o.l. Anonym poster: a2c9c2fbf8ac6b4db3ad7a01c002a363
Gjest Sakone Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Jeg liker åpenhet, så jeg synes du skal fortelle det. Jeg tror det vil gjøre din opplevelse bedre. Hvis han reagerer slik du er redd han skal gjøre, så er han jo bare en drittsekk. Så la oss håpe han har litt modenhet i toppen. 2
Horsepower Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 17 og jeg var jomfru. Han hadde hatt sex med 9 stk før meg. Jeg syns også det var flaut, men jeg sa det. Han ble faktisk veldig positivt overrasket, og syns det var spesielt å få ta jomfruen min :-)
Tidus Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Om du ikke sier det tidligere, så bør du i alle fall si det når du først ligger der tenker jeg. For din egen skyld, slik at han kan være litt ekstra forsiktig når han presser seg inn.
Snakkis Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Hei! Holder på med en gutt som er i militæret, eller vet ikke helt om vi holder på da, men han er for tiden i militæret. Jeg skal møte han neste gang han har perm. Jeg var med han to ganger før han dro og da har han prøvd å ha sex med meg. Jeg har sagt nei hver gang, men vi har klint men ikke mer enn det. Han spurte meg hvor mange jeg har hatt sex, ikke mange svarte jeg da. Jeg er så redd for å si det. Han er 19, jeg blir 18 snart. Jeg syns det er flaut at jeg er jomfru, jeg føler at jeg er den eneste som er det. Han har hatt sex med 8 jenter, og er mye mer erfaren enn meg. Jeg er redd for at han ikke vil møte meg mer, eller le av meg til vennene sine hvis jeg forteller at jeg er jomfru. Skal jeg si det og hvordan tror dere at han reagerer? Veldig mangen gutter syntes dette er posetivt og det er ikke så mangen som vil ha en jente som har lagt med hele byen, noe de fleste har på din alder.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Så la oss håpe han har litt modenhet i toppen. Jeg tviler, hvis han har mast om sex to av to ganger de har vært sammen. Anonym poster: 951a153d0434b4101dbeef88b4d2f00c 1
Gjest Caroline55 Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
julie08 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2013 Jeg var rett over 20 år, da jeg fikk min første seriøse kjæreste. Fortalte det. Ikke noen vits å gjøre ting mer skummelt eller ubehagelig enn det første samleiet alt vil bli. At man er jomfru vil forklare mye - ellers kan han komme til å reagere på deg når dere faktisk skal ha sex Da jeg satte meg oppå han for første gang, fikk jeg et sånt "hva gjør jeg nå?" øyeblikk. Begynte å liksom hoppe opp og ned på han på en rar måte. Han lo og lo og lo. Etterhvert ble teknikken bedre Og han tok jo mer hensyn, og var mer forsiktig osv. Du har ALT å tjene på å si det! Haha. Ja, det kan jo være greit for han å vite det også :-)
julie08 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2013 Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 17 og jeg var jomfru. Han hadde hatt sex med 9 stk før meg. Jeg syns også det var flaut, men jeg sa det. Han ble faktisk veldig positivt overrasket, og syns det var spesielt å få ta jomfruen min :-) Så bra. Håper jeg klarer å fortelle det en gang uten å være flau også :-)
Julebrus Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Hallo, du er 17 år. Ikke noe flaut med å være jomfru da. Er mange på din alder og eldre som enda er det.
Tibbie Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Jeg tror ikke jeg ville sagt det. Ville nok følt meg litt mer selvsikker om ha tror jeg har gjort det før... Jeg tror også han føler et stort press og ansvar om du forteller det er din første gang. Men du må være obs på at du kan være veldig trang, og at det kan bli veldig ubehaglig. Så om det blir vondt og du ikke forteller du er jomfru, må du jo prøve å holde det litt for deg selv. Ta det på sparket du. Gjør hva du føler er rett der og da
Gjest Caroline55 Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Gjest JakeGreen Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Selvsagt skal du fortelle det om du har lyst. Vær stolt av deg selv du og ikke føl at du har noe å skjule. Forresten så synes jeg ordet jomfru er litt negativt ladet, så du kan jo bare fortelle at du aldri har hatt sex før eller at det er første gangen. Du trenger jo ikke skrive et postlagt brev, bare fortell det når dere holder på og ting er i emning om det føles mer naturlig.
julie08 Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2013 Ja, veldig enig i dette! Du er jo omtrent så ung man kan få blitt før man er "lovlig", TS! Hva skal du liksom si? Beklager at det ikke stod en fyr hoppende klar akkurat i det jeg fylte 16 år og var "lovlig" ! Dette er mer et problem de som nærmer seg 30 har føler jeg Da jeg var ung, var det faktisk vanlig at guttene spurte oss jentene i løpet av datinga, om "er du jomfru". Så svarte man ja, eller nei og tok det derfra. Dersom man var jomfru, ble man enda mer attraktiv nesten, for da var ikke gutta redd for at du skulle være bedre enn dem og de kunne få bli den første.. Helt uenig i at du ikke skal fortelle det! Jeg tror jeg hadde blitt mer stiv og rar enn vanlig, nettopp fordi jeg hele tiden hadde lurt på om han skjønte det / stussa på noe osv. Hva er det som skal være så "flaut" med ikke å være jomfru? "Alle" har jo vært der engang, at de har måttet si at nei, vet du hva jeg har faktisk ikke gjort det før. Et sted må man starte Takk, jeg ser anledningen neste gang Tror du har rett i det med at jeg kommer til å være nervøs for om han skjønner det eller ikke, og at jeg bare ligger der. Det er verre enn at han vet det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå