Gå til innhold

Elsker / Elskerinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere damer:

Kunne du tenkt deg en flott sexy elsker som var super i sengen hvis du kunne vært helt sikker på at det ikke ble oppdaget av din partner?

Jeg tror mange menn ville gjort det.

Anonym poster: d8f19b83eb0de4ab7776840bd91aed4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange mennesker som ikke eier empati, samvittighet og sprerrer, så å finne en som ville hatt en på si er ikke vanskelig.

Anonym poster: e709fe2212645284a9334ec34c4e3eac

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har en kjæreste som er super i sengen, og som jeg attpåtill er rimelig forelska i, så det holder i bøtter og spann for min del :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, jeg har en flott kjæreste.

Skrevet

Spørsmål til dere damer:

Kunne du tenkt deg en flott sexy elsker som var super i sengen hvis du kunne vært helt sikker på at det ikke ble oppdaget av din partner?

Nei.

Næh, kødder du? Ok, da stiller jo saken seg helt annerledes.

Skrevet

Man burde ikke ha lyst til det om man er i et bra forhold. Jeg synes det at om man vil være med andre, ja så vær det, men gjør det slutt med nåværende partner først.

Så nei, jeg kunne aldri hatt en elsker.

AnonymBruker
Skrevet

Menn klager ofte på at kona er dårlig i senga, og de jakter derfor ofte på en elskerinne. De sier de er såååå seksuelt frustrerte. Er dette " Min kone forstår meg ikke"' og " Stakkars meg strategi", for å få medlidenhetssex?

Anonym poster: ea601b47598920af37fa498ef13d5b54

Skrevet (endret)

Hvorfor skal en elsker/elskerinne være bedre å ha sex med enn den man er sammens med? Er man ikke fornøyd med den man er sammens med? Tør man ikke å ha den type sex med den man er sammens med? Får man ikke sex med den man er sammens med? Føler man skam ved å ha sex med den man er sammens med? Er det for mye strev å få sex med den man er sammens med?

Endret av glidemiddel
AnonymBruker
Skrevet

Hmmmmm tror det er mange unge folk her inne, som enda ikke har mistet illusjoner.

Anonym poster: ea601b47598920af37fa498ef13d5b54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere damer:

Er mann men svarer likevel. Jeg hadde ikke gjort det. Skikkelige menn oppfører seg likedan enten de blir sett eller ikke. Det er lov å ha litt standar for seg selv.

Anonym poster: e019b425ec23f45de5755e287f0bf52c

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. Jeg var i et dårlig forhold i mange år hvor sex var problemet, men jeg tenkte aldri tanken på å finne meg en erstatter. Men avslutter det man har før man innleder noe nytt. Det har jeg levd etter og det skal jeg fortsette å leve etter.

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg jo mest sannsynlig ikke vært spesielt lykkelig i det forholdet, så jeg ville heller gått.

Anonym poster: d82e3080931440a223779a83a941efb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...