Gå til innhold

Alle gutter liker meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har samme "problemet", men jeg har blitt fortalt at jeg er visst veldig flørtete av meg, mot både gutter og jenter (liker bare gutter). Har prøvd å spørre hvordan flørtete jeg er, men de klarer ikke å sette fingeren på det, men vil tro det er pga jeg viser interesse ved å stille spm osv som blir forklart over her.

Har "roa" meg etter flere personer har sagt dette til meg, selv om jeg føler det blir litt feil også, for JEG er flørtete, javel, skal jeg da endre meg for å "skåne" andre? tenker litt som så at jeg burde jo bare være meg selv og ikke tenke på hva andre tenker og mener, men med en dårlig samvittighet som skyter meg i foten så vil jeg ikke lede noen på ville veier ;)

Så vil si til deg: Nyt det! Du er tiltrekkende og sosial, det er en bra egenskap, ikke forandre deg :) Men si klart ifra til mannfolka at du ikke er intr med en gang de f.eks. sender melding :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble også oppfattet som en flørt før, da jeg viste genuin interesse for å snakke med folk og ikke bare til dem. Skikkelig luremus. Ha ha. Synd det ikke er lov å vise nysgjerrighet på andre menneskers personlighet, og bevege seg utenfor den gørr- kjedelige smal- talk sonen.

Anonym poster: f2562952feb01278fc842626451f043f

• Liker 2
Skrevet

Er dette gutter rundt 20-25årsalderen?

Alternativt har de liten erfaring med partner?

Høres ut som klassisk klamre seg til alle som er pene og viser interesse for å prate med dem. Isåfall er det de som sitter med lite livserfaring og litt manglende sosiale antenner. Ikke noe du gjør feil :)

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg har også 'problemet' med at folk tror vi har fått ekstremt god kontakt selv om jeg knapt husker dem etter at samtalen er over.

Jeg er også hyggelig og smilende (og enda mer hyggelig og smilende når jeg har drukket :P), men jeg tror det største problemet er at jeg fokuserer veldig på den jeg snakker med - holder intens øyekontakt og virkelig lever meg inn i det han eller hun sier. Jeg jobber med saken, prøver å huske å se meg litt rundt en gang i blant i stedet for å brenne hull i hodet på samtalepartneren min med laserblikket. :ler2:

Driver du med stirrelek?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :)

Guttene er 25-30 år. De fleste av guttene har ikke noe problem med å få seg dame.

Han siste som sendte meg melding nå, trodde jeg ikke likte meg. Han virket så tilbakeholden når vi pratet, og virket som han likte skikkelig osloberter. Så sender han melding til meg da :fnise: Jeg svarte han akkurat. Bare et hyggelig svar tilbake, med et spørsmål. Får se om han legger noe mer i det. Jeg møter jo stort sett alle guttene igjen, da dette er kamerater av venninner, vil ikke være uhøflig. Kan bli kleint neste gang jeg møter vennene til en venninne, der tre av guttene i gjengen har sendt meg melding :P

Tror kanskje det ligger noe i det at jeg blir sett på som kjæresteemne :klo:

Jeg er ganske rolig av meg, ligger/roter ikke rundt. Har ikke byen største kløft heller (som annen foreslo), men liker å kle meg fint da.

Men ser at flere har dette "problemet", og det som går igjen er at vi virker oppriktig interessert i å høre hva den andre personen snakker om, smiler og er positive. Men dette vil jeg jo ikke endre på. Da stopper jo samtalen opp :klo:

Anonym poster: 7b1e5557ca271d7464f30a47b2c625a2

Skrevet

Men ser at flere har dette "problemet", og det som går igjen er at vi virker oppriktig interessert i å høre hva den andre personen snakker om, smiler og er positive. Men dette vil jeg jo ikke endre på. Da stopper jo samtalen opp :klo:

Ja den gjør det. Synes heller ikke du skal endre deg :)

Skrevet

Driver du med stirrelek?

Jeg gjør visst det. Vinner hver gang. :P

Jeg synes heller ikke at du trenger å forandre deg TS, men det kan sikkert være lurt å finne en kjæreste som ikke er særlig sjalu. :ler2:

AnonymBruker
Skrevet

Nå har han svart meg. Flørter, blunkesmiley osv. Da er det samme regla som før: jeg må svare sent og kort, så tar de hintet :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninnen min har det på samme måte. Hun er selvsagt både pen, intelligent og hyggelig, men det er det flere av venninnene mine som er. Det er ikke bare yngre gutter som husker henne, det er menn, unge jenter, kolleger og eldre damer. Hun har en spesiell utstråling og fører samtaler på en helt unik måte, hun virker oppriktig interessert, er oppmerksom, hun får en ekstrem kjemi med alle hun snakker med, og måten hun reagerer på samme hva samtalepartneren sier får en til å føle seg vel. Hun er veldig grei å ta med på fest der hun ikke kjenner noen, for å si det sånn. Konsekvensen er at hun har altfor mange venninner som alle vil ha en bit av henne, samt at hun blir fort sliten av sosial kontakt. Samtidig klarer hun ikke skru det av heller.

Anonym poster: d6939932918d0d7c32c1f00a26a19ded

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har dette problemet, er dere mye fysiske i samtalen med disse som blir interessert i dere? Jeg har vært ute for en av dere, som var ekstremt åpen og ekstremt fysisk i måten å være på. Hun delte av seg, og var oppriktig interessert i meg og hadde ingen sperrer når det kom til å bruke hender og andre deler av kroppen på i samtalen. Ingen verken før eller etter jeg vet faktisk har vært interessert i meg, eller jeg har vært sammen med, har oppført seg på samme måte.

Jeg er en ganske innesluttet, usikker og lite sosial gutt men til og med jeg hadde klokketro på at dama var interessert. Det har aldri skjedd verken før eller etter. Men hun ble plutselig sammen med en annen og jeg fikk beskjed om at hun visstnok bare var slik og at hun beklaget at jeg misforstod...

Anonym poster: 8b01da908cb7c53250a25386caec61ed

Skrevet

Hvis en mann blir helt overbevist over at ei jente er interessert kun ved at hun lytter og viser interesse uavbrutt for hva han sier - er ikke det ganske trist igrunn? Betyr dette isåfall at slik oppmerksomhet er noe de svært sjeldent eller aldri opplever fra det motsatte kjønn?

Det må jo enten være det eller manglende sosiale antenner hvor enhver jente som prater til dem automatisk puttes i kategorien "interessert"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever faktisk noe av det samme selv. Jeg har alltid siden jeg var ganske ung fått høre at jeg er flørtete som person. Og gutter jeg bare ser på som venner, prøver alltid på noe mer. Selv om jeg er i fast forhold, og selv ikke føler at jeg sender ut noen signaler som sier at jeg er interessert i noe annet enn vennskap. Har heldigvis fått en mann som ikke er sjalu, og som også sier at jeg er naturlig flørtete uten å være klar over det selv. Så jeg sier..ikke forandre deg. Hvis slik du er som person tiltrekker mennesker, kan ikke du noe for det. Det ligger i din natur. Og du skal ikke behøve forandre personlighet pga det. Vær den du er uansett... Både jeg, min søster og min datter har fått høre og opplevd det samme som deg. Så jeg pleier å fleipe at det ligger til familien.. :)

Anonym poster: dc1430b526a093e34749e120cccc9c83

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme problemet, og det ble ganske drøyt etterhvert da jeg hadde veldig mange gutter som spurte meg ut på date, haha .. Jeg sa ja til han eneste av de jeg var interessert i og nå er vi sammen,

og alle de andre backe unna selvfølgelig. Grunnen til at det var sånn etter meg var mye fordi jeg bare er hyggelig og interessert i hva alle har å si, og gutter misforstå det ganske fort ..

Anonym poster: b79dc696a31b761321f240d43af339bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...