Gå til innhold

Silikonpupper - noen med erfaring?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymAskøy
Skrevet

Hei!

Har i flere år tenkt på å forstørre puppene mine. Jeg har alltid hatt ganske små pupper (A-B). Nå er jeg lei av å måtte bruke push-up bh'er og innlegg for å få litt pupper.

Er det noen som kan anbefale meg klinikker rundt Bergen som jeg kunne tatt kontakt med for konsultasjon?

Lurer også på flere som har hatt en brystforstørrelse i Bergen, kan fortelle meg litt om dette. Gjerne priser også.

tusen takk for svar! :lillesky:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS: Søk etter Ceecee's dagbok her på forumet. Der finner du mye info.:)

http://www.adressa.n...icle6952303.ece

Elsk deg selv som du er.

Bare i tilfelle du har mistolket den artikkelen: Den sier at mennesker med angst og depresjon ikke får sin angst, depresjon og selvfølelse fikset av en brystforstørrelse. Men dét er vel også litt mye forventet av et par pupper.

(Jeg synes også artikkelen mister litt troverdighet med å kalle en tredjedel og "mesteparten".)

Jeg er i øvrig veldig enig i "elsk deg selv som du er", men det er kanonvanskelig når man har komplekser.

Anonym poster: f072029baccd88aed24551ccfa37862b

AnonymBruker
Skrevet

TS: Søk etter Ceecee's dagbok her på forumet. Der finner du mye info. :)

Bare i tilfelle du har mistolket den artikkelen: Den sier at mennesker med angst og depresjon ikke får sin angst, depresjon og selvfølelse fikset av en brystforstørrelse. Men dét er vel også litt mye forventet av et par pupper.

(Jeg synes også artikkelen mister litt troverdighet med å kalle en tredjedel og "mesteparten".)

Jeg er i øvrig veldig enig i "elsk deg selv som du er", men det er kanonvanskelig når man har komplekser.

En tredjedel FOR "mesteparten" skulle det stå..

Gjest Gjest
Skrevet

En tredjedel FOR "mesteparten" skulle det stå..

Ja, det skal jeg gjøre :) takk!

Gjest Katten.
Skrevet

Kompleksene forsvinner ikke ved hjelp av litt nip and tuck. Det er de som har komplekser som virkelig trenger å elske seg selv for den de er.

Jeg vil at du skal elske meg.

Anonym poster: 636beca1056a515e442d86e3b794b473

Jeg har ubetinget kjærlighet for mennesker som gir meg en av to ting:

1. Alkohol.

2. Mat.

Dessverre er min kjærlighet særdeles kortvarig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg.

Jeg har selv størrelse A75. Altså ganske små pupper. Sleit med selvtilliten etter jeg ble mobba på ungdomsskolen, og da sleit jeg også med at jeg synes jeg var stygg og hadde for små pupper. Tenkte mye på silikon osv. Men jeg fant ut at eneste løsningen var å jobbe med meg selv, og det hjalp utrolig mye! Nå er selvtilliten på topp og jeg innser at puppene mine er utrolig vakre (helt seriøst, de er det!) og mannfolk forguder dem.

Operasjoner hjelper ikke for å øke selvtilliten. Kanskje du skal kontakte psykolog? Kan være greit å ha noen og snakke med og få hjelp på veien. Kanskje du kan prøve det først i ett års tid før du tyr til silikon?

Er det en ting jeg har lært av det, så er det det at selvtillit kommer innenfra og ikke hvordan man ser ut utenpå. Jeg er utrolig glad for at jeg har de puppene jeg har, for de er vakre akkurat sånn som de er. Og så er de myke og naturlige i tillegg.

Jobb med deg selv!

Kan være greit å se deg selv i speilet hver dag og si:

10186_336816036440640_429940487_n_large.jpg

Anonym poster: 873f689984b889625933e3a5333e00d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg.

Jeg har selv størrelse A75. Altså ganske små pupper. Sleit med selvtilliten etter jeg ble mobba på ungdomsskolen, og da sleit jeg også med at jeg synes jeg var stygg og hadde for små pupper. Tenkte mye på silikon osv. Men jeg fant ut at eneste løsningen var å jobbe med meg selv, og det hjalp utrolig mye! Nå er selvtilliten på topp og jeg innser at puppene mine er utrolig vakre (helt seriøst, de er det!) og mannfolk forguder dem.

Operasjoner hjelper ikke for å øke selvtilliten. Kanskje du skal kontakte psykolog? Kan være greit å ha noen og snakke med og få hjelp på veien. Kanskje du kan prøve det først i ett års tid før du tyr til silikon?

Er det en ting jeg har lært av det, så er det det at selvtillit kommer innenfra og ikke hvordan man ser ut utenpå. Jeg er utrolig glad for at jeg har de puppene jeg har, for de er vakre akkurat sånn som de er. Og så er de myke og naturlige i tillegg.

Jobb med deg selv!

Jikes! Jeg oppklarer en artikkel, og fra det leser du at jeg har dårlig selvtillit - faktisk så dårlig at jeg burde oppsøke psykolog? Bitch please..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kjære deg.

Jobb med deg selv!

Tusen takk for svar :)

jeg tror kanskje noen av dere har misforstått litt :) Jeg har aldri slitt med selvtillitten min, og jeg syns personlig at jeg har en flott kropp! Jeg er 170 høy og veier 58 kg. Puppene mine er også fine som de er nå, men jeg syntes det er fint med litt større pupper!

Det at jeg ønsker å forstørre brystene mine, har ikke noe med at jeg misliker kroppen min som den er nå, tvert i mot!

Jeg ønsket egentlig bare å høre andres erfaringer! Men setter pris på dere som har tatt dere tid til å bry dere :)

Skrevet (endret)

"Kompleksene forsvinner ikke ved hjelp av litt nip and tuck."

Åssen vet du det? Jeg fikk MYE bedre selvtillit etter jeg tok silikon men. Jeg var paddeflat før og elsker at jeg fikk pupper., Det endret iallefall mye for meg og mine komplekser.

Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok silikon på Volvat i Bergen for ca. 3 uker siden, jeg var helt flat, fylte ikke ut en A-cup engang. De var utrolig flinke og snille der og jeg er kjempe fornøyd! Har også hørt at Teres i Bergen skal være ganske bra :)

Jeg betalte faktisk hele 45000 kr for operasjon og alt. Jeg har de dyreste protesene ettersom det er livstidsgaranti på dem, jeg har også anatomiske, altså dråpeformetde proteser for å få dem til å se mest mulig naturlig ut, disse er da de dyreste såklart :) Jeg la inn 205 ml i hver pupp.

Selve operasjonen tok ikke så lang tid, og en blir lagt i lett narkose og så er man der i 3-4 timer etter selve inngrepet. Etter operasjonen er man ganske så dopet av medisinene en får at en ikke merker så mye til smertene. Natten og de to første dagene var verst hos meg, er ganske vanlig at en trenger hjelp både opp og ned i sengen (noe som jeg måtte også) og noen trenger også hjelp til å spise, fordi det gjør vondt å løfte armene, og en bør jo unngå å løfte dem høyt den første uken. (såklart kan man bruke dem til å spise og sånn).

Ellers sluttet jeg med smertestillende på dag 3, da begynte smertene å avta hos meg, men når jeg reiste meg og gikk litt føltes det ut som om de hadde puttet stein i puppene isteden for silikon :P

Etter en uke var smertene helt borte hos meg, så da begynte jeg å leve som normalt, uten å bruke armene til tungt arbeid som f.eks husarbeid eller lignende da. Også ca. en uke etter operasjonen reiser man tilbake på en sjekk for å se om alt er bra. Hevelsen hos meg gikk også relativt fort vekk, heldigvis :P

Nå tenker jeg ikke over at jeg har tatt silikon lenger, annet enn at jeg må gå med sports-bhen i 3 uker til før jeg kan begynne med vanlig bh. Gleder meg til å ta den av :biggrin:Har funnet ut at jeg bruker 70D nå, så jeg er mer enn fornøyd!

Alt i alt var det ikke så grusomt som mange skal ha det til, men det kommer jo an på hvor høy smerteterskel folk har da, jeg har jo ganske høy smerteterskel,og jeg kunne ha gjort det igjen for å si det sånn, så det var ikke så forferdelig! ;)

Beklager for langt svar, håper det var litt til hjelp ihvertfall :)

Anonym poster: c0c7857e03f8ef55479c2652f1bddf3c

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tok silikon på Volvat i Bergen for ca. 3 uker siden, jeg var helt flat, fylte ikke ut en A-cup engang. De var utrolig flinke og snille der og jeg er kjempe fornøyd! Har også hørt at Teres i Bergen skal være ganske bra :)

Jeg betalte faktisk hele 45000 kr for operasjon og alt. Jeg har de dyreste protesene ettersom det er livstidsgaranti på dem, jeg har også anatomiske, altså dråpeformetde proteser for å få dem til å se mest mulig naturlig ut, disse er da de dyreste såklart :) Jeg la inn 205 ml i hver pupp.

Selve operasjonen tok ikke så lang tid, og en blir lagt i lett narkose og så er man der i 3-4 timer etter selve inngrepet. Etter operasjonen er man ganske så dopet av medisinene en får at en ikke merker så mye til smertene. Natten og de to første dagene var verst hos meg, er ganske vanlig at en trenger hjelp både opp og ned i sengen (noe som jeg måtte også) og noen trenger også hjelp til å spise, fordi det gjør vondt å løfte armene, og en bør jo unngå å løfte dem høyt den første uken. (såklart kan man bruke dem til å spise og sånn).

Ellers sluttet jeg med smertestillende på dag 3, da begynte smertene å avta hos meg, men når jeg reiste meg og gikk litt føltes det ut som om de hadde puttet stein i puppene isteden for silikon :P

Etter en uke var smertene helt borte hos meg, så da begynte jeg å leve som normalt, uten å bruke armene til tungt arbeid som f.eks husarbeid eller lignende da. Også ca. en uke etter operasjonen reiser man tilbake på en sjekk for å se om alt er bra. Hevelsen hos meg gikk også relativt fort vekk, heldigvis :P

Nå tenker jeg ikke over at jeg har tatt silikon lenger, annet enn at jeg må gå med sports-bhen i 3 uker til før jeg kan begynne med vanlig bh. Gleder meg til å ta den av :biggrin:Har funnet ut at jeg bruker 70D nå, så jeg er mer enn fornøyd!

Alt i alt var det ikke så grusomt som mange skal ha det til, men det kommer jo an på hvor høy smerteterskel folk har da, jeg har jo ganske høy smerteterskel,og jeg kunne ha gjort det igjen for å si det sånn, så det var ikke så forferdelig! ;)

Beklager for langt svar, håper det var litt til hjelp ihvertfall :)

Anonym poster: c0c7857e03f8ef55479c2652f1bddf3c

Takk for grundig og bra svar! :)

Har hørt at volvat i Bergen er bra! :) skal høre med dem. Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...